Voodoo4 4500 AGP 64MB/128MB-uz je to oficialne :)

HW diskuze o 3dfx , identifikace 3dfx karet, atd..

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Voodoo4 4500 AGP 64MB/128MB-uz je to oficialne :)

Příspěvekod ps47 » pát dub 21, 2006 6:21 pm

tak Voodoo4 4500 AGP 64MB je konecne skutecnosti :D .nakoniec predsa len stacil hacknuty BIOS (snad sa niekde objavi)..extra pamet vidi bez problemov kazda aplikacia,dokonca to aj hodi o par bodov v 3dmarku naviac (73 bodov v 2001se).nie vela,ale potesi :wink:
Naposledy upravil ps47 dne ned led 25, 2009 11:57 pm, celkově upraveno 1
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod wolf00 » pát dub 21, 2006 9:50 pm

tak tohle se opravdu povedlo skvela pracicka ....
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
 
Příspěvky: 1316
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno

Příspěvekod ps47 » sob dub 22, 2006 10:49 am

link na BIOSy,jeden pre standardnu v4 a druhy pre verzi s tv-out a DVI :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod wolf00 » sob dub 22, 2006 12:11 pm

uz to vidim puvodni konfigurace 4x8mb =32mb video,takze po tom modu to bylo 8x8mb coz mi dava vyslednich 64mb,predpokladam ze museli pouzit stejny typ videopameti coz se muselo zohlednit kvuli casovani tech pameti
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
 
Příspěvky: 1316
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno

Příspěvekod Kayman » sob dub 22, 2006 1:24 pm

kamarat sa na to chysta. on vezme pamate z druhej v4
:)
Uživatelský avatar
Kayman
Linux user
 
Příspěvky: 766
Registrován: sob pro 04, 2004 11:16 am
Bydliště: SK, BA

Příspěvekod ps47 » sob dub 22, 2006 2:31 pm

jj,pamete musia byt identicke,rabuju sa bud z mrtvych vsa-100 kariet alebo z gf2 mx400,niektore pouzivali identicke pamete (ja som taku mal,skoda ze som ju strelil :( )..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Kayman » sob dub 22, 2006 4:59 pm

heej? nevies ktore presne? vyrobca, revizia :)
:)
Uživatelský avatar
Kayman
Linux user
 
Příspěvky: 766
Registrován: sob pro 04, 2004 11:16 am
Bydliště: SK, BA

Příspěvekod ps47 » sob dub 22, 2006 6:12 pm

..ta moja bola supergrace 32MB,to je vsetko co si pametam.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » ned led 25, 2009 11:58 pm

3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » pon led 26, 2009 12:12 am

Jsem zvědavej, jestli takhle někdo přemoduje i 6k :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » pon led 26, 2009 3:14 am

malo pravdepodobne-sanca ze pri prvom pokuse dojde k nejakej nenavratnej skode je pomerne vysoka..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » pon led 26, 2009 11:04 am

Šak až některý z bývalých zaměstnanců bude vyklízet garáž, tak ještě nějakou nevybalenou bedničku v regálu najde :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice


Zpět na HW diskuse o 3DFX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron