Voodoo2 SLI + MesaFX 6.1.0.3 cez glview

SW diskuze o 3dfx , ovladače , tweaky atd...

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Voodoo2 SLI + MesaFX 6.1.0.3 cez glview

Příspěvekod ps47 » čtv bře 10, 2005 12:25 am

tak ma napadlo ze prezenu poslednu mesu cez glview,a pozrime sa co z toho vyliezlo:

Vendor
Brian Paul
1.2 Mesa 6.3

Renderer
Mesa Glide v0.63 Voodoo2 SLI

Extensions
GL_APPLE_packed_pixels
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_transpose_matrix
GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_window_pos
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_func_separate
GL_EXT_clip_volume_hint
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_copy_texture
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_paletted_texture
GL_EXT_point_parameters
GL_EXT_polygon_offset
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shared_texture_palette
GL_EXT_stencil_two_side
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_subtexture
GL_EXT_texture
GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_object
GL_EXT_vertex_array
GL_IBM_multimode_draw_arrays
GL_IBM_rasterpos_clip
GL_IBM_texture_mirrored_repeat
GL_INGR_blend_func_separate
GL_MESA_window_pos
GL_NV_light_max_exponent
GL_NV_texgen_reflection
GL_OES_read_format
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_edge_clamp
GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays
WGL_3DFX_gamma_control
WGL_ARB_extensions_string
WGL_EXT_extensions_string
WGL_EXT_swap_control



Core features
v1.1 (100 % - 7/7 )
v1.2 (100 % - 8/8 )
v1.3 (33 % - 3/9)
v1.4 (73 % - 11/15 )
v1.5 (33 % - 1/3 )
v2.0 (25 % - 2/8 )


teda nechcem nic hovorit,ale podla mna je to poriadna zranica.nemyslim si ze by niektora karta z obdobia voodoo2 mala takuto brutalnu opengl podporu.parada :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8002
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » čtv bře 10, 2005 12:34 am

To jsem blázen :shock: Částečná podpora OpenGL 2.0? Může mi někdo vysvětlit, jak? :roll:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » čtv bře 10, 2005 12:47 am

..netusim.ale ak toto dokaze jeden chlapek niekde doma za kompom,potom si viem dost dobre predstavit ako by asi vyzerali dnesne oficialne ovladace pre voodoo5 keby 3dfx neslo do kytek :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8002
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Oblak » čtv bře 10, 2005 8:57 am

nebo pro rampage či daytonu........

chjo
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod swarm » pát bře 11, 2005 6:00 pm

Mno ty základní z OGL1.2- to má no. Ale to je tak všechno. To že tu máte vypsanejch tolik (zbytečných) extenzí je tim, že MesaFX se dělá z té standartní softwarové Mesy, a tak prostě některé extenze jsou softwarové. U některých extenzí mám tady pocit, že při jejich použití padne fps na 0.
Když si rozběhám třeba nějakou starou Rage pod linuxem, tak tam budu mít taky kopu extenzí, protože tam se všechny indie drivery dělaj taky z Mesy.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
 
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)

Příspěvekod ps47 » pát bře 11, 2005 6:36 pm

..no pokial sa dobre pametam,tak dborca povedal,ze mesafx je full hardware implementation,a fake extensions (narozdiel od rainbow opengl addon) neobsahuje.nicmene suhlasim ze napr. ciastocna podpora opengl 1.5/2.0 sa asi nikdy nevyuzije,pretoze aplikacie kt. by vyuzily prave tych par extensions kt. v2 cez mesu podporuje zrejme ani neexistuju.ale aj tak je to kusok,kt si zasluzi obdiv :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8002
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod swarm » ned bře 13, 2005 11:00 pm

ps47 píše:ale aj tak je to kusok,kt si zasluzi obdiv :wink:

To rozhodně, to je nepopiratelné :).

Ale stejně bych klidně 20 extenzí odtud vyměnil za GL_ARB_texture_env_combine, ale s tim už ovladače nic nenadělaj :(. Nikdo přece nemohl počítat s tim, že 3Dfx udělá takový nadčasový HW ;-)
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
 
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)

Příspěvekod ps47 » úte bře 15, 2005 8:55 pm

..smola.combine ma az voodoo4/5..trocha som sa pohrabal v starych postoch na 3dfxzone aby som sa uistil ze som netrepal so vetra ohladne toho vyroku ze mesafx je pure hw implementation,a mal som pravdu (skoda ze som to okno zavrel,chcel som to linknut a teraz to neviem najst :roll: ),dborca povedal ze pokial sa nejaky extension neda nakodovat ASPON z 80%,tak sa do mesafx nedostane.takze niektore extensions tam mozno niesu uplne kompletne,ale softwarova emulacia tam NIEJE :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8002
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA


Zpět na SW diskuse o 3DFX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník