AmigaMerlin 3.1R10 - zrusen, vyšlo R11

SW diskuze o 3dfx , ovladače , tweaky atd...

Moderátoři: ps47, Vykupitel

AmigaMerlin 3.1R10 - zrusen, vyšlo R11

Příspěvekod -HoNY- » čtv čer 02, 2005 3:51 pm

Zatím sem se kromě mainpage nadozvedel nic na tomhle fóru :)
Takže zde něco přidávám já:
AM3.1 R10:
[url=Amigamerlin 3.1 R10 coming soon]IT "Amigamerlin 3.1 R10 coming soon"[/url]

IT Installazione amiga 3.1 r11

IT Amigamerlin 3.1 R11 - Guida all'installazione


[url][/url]

//update nedokoncen z nedostakucasu :oops:
Naposledy upravil -HoNY- dne čtv čer 16, 2005 10:34 am, celkově upraveno 2
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
 
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod ps47 » úte čer 14, 2005 7:33 pm

..ja pridavam ze R10 nebude,naparili nam rovno R11,okrem posledneho (alpha29) SFFT D3D jadra obsahuje najnovsiu mesu kt by spolu s souborem dxtn.dll mala vyrazne zrychlit opengl hry.problem je v tom ze kvuli nejakym (hloupym) licencnim problemom si musi kazdy dxtn.dll zkompilovat sam (zdrojaky,je to ten codec),v ovladaci je len prazdy subor kt potom treba nahradit tym zkompilovanym.to ma dostava k otazke,nechce sa to niekomu zkompilovat? muj vlastnu pokus nedopadol prave slavne,v tejto oblasti mam znacne medzery.. :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » úte čer 14, 2005 10:36 pm

Někdo to zkompilujte, já výsledek vystavím třeba na webzdarma a můžou nám... ehm... Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » úte čer 14, 2005 11:47 pm

..no nechcel som to navrhnut nahlas :twisted:
tiez si myslim ze s tym na 3dfxzone robia zbytocne problemy,kvuli par manikom kt si chcu zrychlit opengl na voodoo4/5 sa nikto nevypravi na pravnicku krizovu vypravu,ani nvidia,ani s3 alebo komu vlastne ta komprese patri..co spravia,zabavia nam zbierky alebo co? :|P:

(uz mi to ma jeden chlapek poslat,mimochodom :wink: )
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » stř čer 15, 2005 1:56 am

mno,tak som to uz dostal,takze,ehm,rozhodne neklikajte na toho smajlika :twisted:.musim sa ale priznat ze presne neviem co s tym robit,posledna mesafx (s original menom-3dfxogl.dll) z am 3.1 R11 je spolu s dxtn.dll v systemovom adresari,ale moc sa netvari ze by to malo nejaky pozitivny efekt..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » stř čer 15, 2005 10:49 am

Chápu to tak, že na tom má pod OGL běžet rychleji SW TL... Jestli chceš můžeš zkusit benchmark GL_EXT_reme (tady dole, jen 117KB), který pod OpenGL testuje fillrate, výkon při overdraw a hlavně TL. Nedoporučju pro V3/4/5 používat vyšší rozlišení než 800*600, běželo by to dlouho :-) Pro porovnání s/bez je to myslím vhodná utilitka. Jestli se ani v tomhle výkon nehne, nebude asi někde něco v pořádku :?

Ještě dvě upozornění: při průběhu benchmarku některé testy jakoby blikajím, případně to vypadá, že zamrznul komp. Trpělivost, to je ok :) Druhá věc - kdyby někoho z vás zaujalo, že na těch stránkách jsou i dema pro motion blur, depth of field a soft shadows, tak klid, nepoužívají T-Buffer, ale 2.0+ shadery ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

RE

Příspěvekod Vykupitel » stř čer 15, 2005 2:38 pm

No co vim,tak je to kodek pro rychlejsi kompresy/dekompresy S3TC/DXTC textur s velmi dobre optimalizovanym kodem.Melo by to byt znat trebas na Q3 enginu ci na SS1/2. T/L to rozhodne neurychli.Za to by mel moct upraveny vertex kod v MESAfx.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod ps47 » stř čer 15, 2005 2:54 pm

no ja som to prehnal cez enemy territory,ale rychlejsie to nebolo..mesafx sama o sebe totiz nepodporuje s3tc,wrapuje sa to tam na fxt1 alebo tak nejak,a spominane dll by malo prave pridat plnu podporu s3tc..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » stř čer 15, 2005 3:01 pm

A co UT + ogl + s3tc textury?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » stř čer 15, 2005 3:15 pm

to som nikdy neskusal,a pokial nieje niekde vylepeny podrobny navod tak ani nebudem :wink:
proste to je jedna vec co by ma fakt potesila: +5FPS v ET na starej masinke :D
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod -HoNY- » stř čer 15, 2005 4:19 pm

zapomnel jsme to vcera updatovat :oops: moje vcerejsi pokusy (asi 20 minut) zaznamenaly spise pokles výkonu a zlepseni kvality obrazu + SW emulace ?PS?nebo VS (nejsem si ted poradne jistej mam rozpracovanou celkme tezkou prasecinu do skoly takze to musim dodelat a ne updatovt posty):)
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
 
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod ps47 » stř čer 15, 2005 5:05 pm

3dfxzone.it píše:New Opengl Section and addedd a new dll:DXTN.dll!! The improvements regard in particular T&L routine. All games tried show FPS increase and higher compatibility of new Dxtn.dll.
Testing was done with Call of Duty, Call Of Duty United Offensive, MOHAA, MOH Breakthru, MOH Spearhead, RTCW, Enemy Territory, Star Wars Jedy Knight, Star Wars – Jedy Outcast, Serious Sam Second Encounter, Never Winter Night. Most of them were demos, but the new DLL should will works fine also in complete games.


proste ocakaval som ze FPS pujdou hore :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod -HoNY- » čtv čer 16, 2005 10:20 am

Jaky mate kdo zkusenosti DX hrama, slo to vsude clkem dolu :(
OG/Glide jsme zatim nezkousel
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
 
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod ps47 » čtv čer 16, 2005 1:10 pm

no na D3D sa nemozem stazovat.v 3dmarku2001se 1580 bodov,co je normal (voodoo4 PCI),a Halo je rozhodne rychlejsie nez s Evolution pod win9x..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA


Zpět na SW diskuse o 3DFX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron