Testy Daytony AGP 32MB DDR

Sem pište testy dosažené na jakékoli voodoo

Moderátor: Moderátoři

Testy Daytony AGP 32MB DDR

Příspěvekod Vykupitel » stř dub 20, 2005 10:51 am

Mel jsem trosku casu,tak jsem vrazil do kompu Daytonu a trosku jsem zase testoval:

RESULTS
3DMark Score 1646
Game 1 - Car Chase - Low Detail 26.2 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 13.7 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 28.7 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 12.0 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 28.9 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 14.7 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 130.9 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 255.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 5.2 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 2.0 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Vertex Shader 19.0 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 0.8 MSprites/s
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Re: Testy Daytony AGP 32MB DDR

Příspěvekod Ladis » stř dub 20, 2005 9:02 pm

Vykupitel píše:DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware

To nema ani dot3 bumpmapping? Ten ma i GF 1 a Radeon 7000 :?. To tam pak nejde per-pixel lighting... Vlastne co je ta Daytona zac? Priznam se, ze se v tehle kartach moc nevyznam :oops: - to je neco od 3Dfx?
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
Ladis
 
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy

Příspěvekod no-X » stř dub 20, 2005 9:23 pm

Daytona je "Voodoo 4 value edition" :-) 3Dfx ji nestihlo vydat, je jen pár prototypů

Je to vsa-101 (vychází z VSA-100) s 64bit, ale DDR sběrnicí; je vyráběna na 180nm (místo 250), takže zvládá i dost vysoký takty. Při 143MHz nepotřebuje ani pasiv :-)

Měla se dělat i dual-chip verze, to by pak byla zajímavá karta z pohledu cena/výkon...

víc najdeš na mainpage
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Ladis » stř dub 20, 2005 9:25 pm

Ok, dik :) Skoda se 3Dfx nedokazala zadnou z takovychhle karet vydat vcas :(
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
Ladis
 
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy

Příspěvekod no-X » stř dub 20, 2005 9:36 pm

Ladis píše:Ok, dik :) Skoda se 3Dfx nedokazala zadnou z takovychhle karet vydat vcas :(


Tam bylo zřejmě něco prohnilýho, protože ačkoli daytona nebyla nikdy oficiálně uvedená, tak se 16MB PCI provedení vyrábělo a prodávalo IBM... Je jasný, že pokud bylo možný tohle, bylo možný kartu i uvést a začít prodávat ve velkým. Karta byla navržená tak, aby byly náklady na výrobu co nejnižší a kdyby se karta začala montovat do sestav ve velkým (což by umožnila nízká cna), mohlo to 3Dfx udržet při životě, dokud se neobjevila Rampage...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

RE

Příspěvekod Vykupitel » čtv dub 21, 2005 10:52 am

Tak docela zajimavy,ze v 3DS MAX 6,kterou jsem vcera nainstalil Daytona jede jak vino pouze v D3D (na 1.07 driverech). V OGL to strasne blbne - glitches jako svine. Coz je divny, protoze u V5 to bylo presne obracene u stejnych driveru :shock:
Stve me ze SSFT neni schopen ani odepsat. Sem si posteskl,ze by v driverech mohl nahazovat draminit 0 misto 1 a Daytona by chodila i s jeho drivery,ale on me proste ignoruje, blbecek :evil:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod Oblak » čtv dub 21, 2005 2:41 pm

vykupiteli, prostě třeba jenom neni online...nebo je to fakt idiot :) ale to snad ne. Heh ještě jsi mohl napsat že jsi Daytoně protahl perka v UT2003 a po hodinové pařbě byla vlažná....apropo, co jsi na ní "nejtěžšího" pařil???
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

RE

Příspěvekod Vykupitel » čtv dub 21, 2005 2:46 pm

No on posty ode me ignoruje pravidelne,nevim proc. Koolsmoky mi aspon napsal ze nema cas....Mam ji v kompu 4 dny a nejvetsi narez na ni byl ted 3DS MAX :twisted: Jinak samo to co jsem na to pred casem otestoval:

http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a.htm - Ach ty frame no-xy :roll:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Re: RE

Příspěvekod no-X » čtv dub 21, 2005 2:58 pm

If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Re: RE

Příspěvekod k.eight.a » čtv dub 21, 2005 6:10 pm

no-X píše:
Vykupitel píše:http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a.htm - Ach ty frame no-xy :roll:
Zkus toto...
http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a_f.htm
OT: Na mnoha místech webu jsou odkazy na fórum s adresou: http://www.3dfx.wz.cz/
Asi by bylo dobré celý web projet a upravit všechny podobné odkazy na správnou lokaci... :wink:
The greatest trick the Devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist.
Uživatelský avatar
k.eight.a
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob dub 02, 2005 1:37 pm
Bydliště: Nymburk

Příspěvekod no-X » čtv dub 21, 2005 7:04 pm

Něco s tím udělám...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice


Zpět na Testy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron