Testy Voodoo karet

Sem pište testy dosažené na jakékoli voodoo

Moderátor: Moderátoři

RE

Příspěvekod Vykupitel » pon čer 28, 2004 3:55 pm

Tipnul bych 2400 +-100 bodu.

Zajimal by me spis CoD, MOHAA a nejaky UT(glide) a UT2003, nez 3DM01. Teda pokud na to byl cas.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod no-X » úte čer 29, 2004 1:17 pm

No, nějaký testy dodám, trpělivost :-). Jen toho teď mám moc. Testovací sestavu budu mít asi na dlouho, takže, pokud nebudu testovat na články, je volná k testům V5 PCI ;-). Mohl bych dodat výsledky z Q3, Unreal Tournament, případně UT2003, ale to si řekněte konkrétní nastavení (přece z ní nebudu ždímat plný detaily :D ).

Ten 3D Mark 2001 - výsledky jsem ještě nevzal, ale celkový skore je cca
2670 bodů... Chtělo by to dual channel sestavu :-) Ale o tom si můžu nechat tak zdát ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod lipo » pon črc 05, 2004 3:44 pm

Obrázek
____________________________________________________________
Cpu: 166x12=2000 Thoroughbred B0 Amd XP
Ram: 128@266 a 512@333 = 333 obe
Bord: epox 8k5a2+
Gpu: 3Dfx VooDoo5 5500 Agp 166@166 Amigamerlin 3.0 + Mesafx 6.1
Hdd: 80GB Seegate baracuda IV + seegate 3.2GB medalist
OS: WinXP + Sp1
_____________________________________________________________

je to jenom v 16 bitech az bude cas postnu i v 32 :)
Byavista Lane
Uživatelský avatar
lipo
Senior member
 
Příspěvky: 140
Registrován: pon kvě 03, 2004 4:56 pm
Bydliště: UPCE/Locked Bag 49

Příspěvekod ps47 » čtv říj 28, 2004 9:25 pm

Voodoo3 2000PCI,3dmark2000:

INTERNAL 3D CARD
Information:
Name Voodoo3 PCI
Driver Name 3dfx32v3.dll
Driver Version 4.12.01.0666 (Not Certified)
Total Video Memory 15031KB
Total Texture Memory 13156KB
Minimum Texture Resolution 1 * 1
Maximum Texture Resolution 256 * 256
Maximum Texture Blending Stages 3
Maximum Texture Coordinates 2
Bus PCI

Width: 800
Height: 600
Depth: 16-Bit
Buffering: Triple
Z-Buffering: 16-Bit
Refresh Rate: VSync Off
Texture Format: 16-Bit

Options:
Continuous Benchmark: No
Show Title Screens: Yes
Benchmark Run Count: 1
Continuous Demo Mode: No
Sounds Enabled: Yes
CPU Optimization: D3D Software T&L

RESULTS
Platform: Internal
3DMark Result: 4241 3D marks
CPU Speed: 314 CPU 3D marks
Game 1 - Helicopter - Low Detail: 82,0 FPS
Game 1 - Helicopter - Medium Detail: 58,0 FPS
Game 1 - Helicopter - High Detail: 25,1 FPS
Game 2 - Adventure - Low Detail: 79,8 FPS
Game 2 - Adventure - Medium Detail: 65,1 FPS
Game 2 - Adventure - High Detail: 43,4 FPS
Fill Rate (Single-Texturing): 138,4 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing): 273,7 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light): 4812 KTriangles/s
High Polygon Count (4 Lights): 4111 KTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights): 3508 KTriangles/s
8MB Texture Rendering Speed: 193,3 FPS
16MB Texture Rendering Speed: 188,9 FPS
32MB Texture Rendering Speed: 155,4 FPS
64MB Texture Rendering Speed: 21,9 FPS
Bump Mapping (Emboss, 3-pass): 126,8 FPS
Bump Mapping (Emboss, 2-pass): 168,3 FPS
Bump Mapping (Emboss, 1-pass): Not supported FPS
Bump Mapping (Environment): Not supported FPS

SYSTEM
Software Versions:
Windows Version Windows 4A , Build 2222
DirectX Version 4.09.00.0902
Bios Version BBS V3.21 0203
Bios Date 08/30/04

Memory:
Total Physical Memory 511MB
Free Physical Memory 211MB

PROCESSOR
CPU Information:
Processor Type AMD Athlon(tm) XP 3000+
Processor Speed 2168MHz
Processor Caps SSE, Enhanced 3DNow!/MMX

Cache Memory:
L1 Cache Size 128KB
L2 Cache Size 512KB

DESKTOP
2D Display Adapter:
Name 3dfx Voodoo3
Driver Date 11-10-2000

:wink:
Naposledy upravil ps47 dne ned čer 26, 2005 12:39 am, celkově upraveno 4
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8002
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » ned kvě 29, 2005 9:22 pm

Voodoo4 4500PCI,3dmark2001se,SFFT A28:

Platform 3dfx Voodoo Series
CPU Optimization D3D Software T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate 60 Hz
FSAA Mode None

OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low

RESULTS
3DMark Score 1578
Game 1 - Car Chase - Low Detail 23.2 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 8.9 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 30.6 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 10.4 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 32.1 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 16.7 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 146.6 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 280.1 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 2.9 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 1.1 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Vertex Shader 11.6 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 0.5 MSprites/s

CPU INFO
CENTRAL PROCESSING UNITS
Manufacturer AMD
Family <unknown>
Internal Clock 2.17 GHz
Internal Clock Maximum 2.17 GHz
External Clock 166 MHz
Socket Designation CPU 1
Type Central
Upgrade <unknown>
Capabilities MMX, CMov, RDTSC, 3DNow!, Extended 3DNow!, SSE
Version Model 10, Stepping 0
CPUID 0x000006a0
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8002
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » ned kvě 29, 2005 11:31 pm

Tak pro zajímavost, můj 3D mark 2001
- 3112 bodů. :wink: .
Byla to V5 5500 AGP. @ 174 mhz.
Systém byl Duron 1600 OC na 2240mhz 16x140mhz s odemčenou L2 cache na 256kb, takže odhaduji tak XP2800+.
Deska byla ECS K7S6A a ram byla 256mb DDR na 280 CL2 vše v synchroním módu.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » pon kvě 30, 2005 12:06 am

Nevím, nevím, to je nějak moc :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » pon kvě 30, 2005 12:22 am

pokial to bol 3dmark2001 (non se),tak by to mohlo sediet.mrkni sa na moje skore s voodoo3 :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8002
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » pon kvě 30, 2005 12:28 am

SE na 3Dfx kartách chová jinak?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » pon kvě 30, 2005 1:04 am

no,povedal by som ze ked mi voodoo3 da v non-se 4241 bodov a v se 1954,tak ano,myslim ze to by sa dalo popisat ako odlisne chovanie :wink:
nehovoriac o tom ze voodoo4 je podla 3dmarku2001se vyrazne pomalsia ako voodoo3 (1578 vs 1954) :roll:

edit: s tymi 4241 bodmi pockat,teraz si niesom isty ci to nebol 3dmark2000.budem to asi musiet znova prubnout.tie body voodoo3 vs voodoo4 ale platia :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8002
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » pon kvě 30, 2005 10:45 am

Ono se zas není čemu divit, že dává V3 víc. Menší textury, 16bit rendering, 16bit textury, možné i vyšší takty...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » pon kvě 30, 2005 3:59 pm

No byl to 3D mark 2001 SE. Není to zas tak drastickej rozdíl, a ten systém je docela silnej, a jak jsem tu už několikrát tvrdil, myslím si, že K7S6A si s Voodoo prostě něak sedne, jinou desku už pro ně neplánuju.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » pon kvě 30, 2005 4:06 pm

Můžeš sem hodit podrobný výsledky a nastavení driverů?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ghost » sob čer 25, 2005 10:29 pm

History of 3dfx + test Voodoo 5 6000 -> http://www.x86-secret.com/articles/dive ... 6kgb-2.htm
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2472
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod no-X » sob čer 25, 2005 10:38 pm

Myslím, že za ten test jsme už autora sjeli :twisted: Skladba benchmarků je opravdu smutná :-(
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ghost » sob čer 25, 2005 10:50 pm

smutná :cry:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2472
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod no-X » sob čer 25, 2005 11:01 pm

jj, smutná Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » čtv bře 09, 2006 3:27 am

no-X píše:Můžeš sem hodit podrobný výsledky a nastavení driverů?
Vím, je to už dlouho, ale tehdy jsem ten systém prodal a nemohl to sem už napsat. Ale čas a náhoda daly, že tu před sebou mám skoro totožnej sytém a výsledek je zase skvělej. Tentokrát je to teda ECS K7S5A místo K7S6A, čili prostupnost prakticky totožná(skvělá) 512mb ram CL2 na 300mhz synchroně běžely. Athlon Thoroughbread 2145mhz (15x143)(jsem nakonec zvolil radši než fsb 150 kvůli nižším latencím, lilmit ramky to neni, je to na hraně chipsetu těch 150). Systém je teď doinstalovaný čistý Win98se. DirectX je 9.0C a Driver je X3Dfx comunity driver 1.08.04 . Tentokrát je to sice "jen" 3062 bodů, ale stejně. To je ale způsobeno tim, že předtim jsem měl CPU ještě o 100 mhz vejš a V5 běžela na 178(ač jsem psal 174), teď 174( 178 neni stabylní ve všech hrách). Tak tady jsou ty podrobný výsledky, třeba to k něčemu ještě bude:

Game 1 Car chase - low = 50.5 fps
Game 1 Car chase - high = 22.2 fps
Game 2 Dragotic - low = 50.2 fps
Game 2 Dragotic - high = 16.9 fps
Game 3 Lobby - low = 63.7 fps
Game 3 Lobby - high = 32.9 fps
Game 4 = N/A
Fill rate single = 340.6 Mtexels/s
Fill rate multi = 606.0 Mtexels/s
High polygot 1 light = 6.4 Mtriangles/s
High polygot 8 lights = 3.3 Mtriangles/s

(Jen položim ještě tupou otázku: Proč sakra na tomhle boardu naměřim o 1 mil polygonů víc než na boardech s Via chipsety?)
Edit: Jen opraveny chibky v frekvencích :)
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » čtv bře 09, 2006 3:00 pm

Můžeš sem hodit quality test s nastavením, ve kterém testuješ? (stačí z game-testu 1)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Petrik9 » čtv bře 09, 2006 9:44 pm

Kdyby tak sel spustit game test 4....Jak vubec vypadalo demo v nature?Pokud vim tak v tomhle V3 vitezila oproti GF2 MX400 64MB.Ve vissich rozliseni bylo videt trhani.Jelo to na softwarovym renderu(jinak nevim na jakym asi).A nove grafiky maji opravdu neco navic.V3 ani GF nezobrazi kytky na trave.Ale novejsi jako ATI9250,FX5200 ty kytky zobrazi.A to GF2 jede na hardwarovym renderu.
Uživatelský avatar
Petrik9
 
Příspěvky: 566
Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
Bydliště: Vysoké Mýto

PředchozíDalší

Zpět na Testy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron