RTCW: Enemy Territory

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

RTCW: Enemy Territory

Příspěvekod Vykupitel » pon srp 30, 2004 12:02 pm

Zdravim,
zajimalo by me jaky mate obvykly vykon v tomto demu: http://www.pctuning.cz/ilustrace/poola/enemy_territory_pctradar.zip

Postnete prosim i sestavu na,ktere test probehl,pokud nemate v podpisu. Delam totiz takovy maly test pro Daniela Borca, ktereho urcite znate jako hlavniho vyvojare MESAfx a nyni se vrhl i na DRI driver TDFX, tak se snazim si udelat predstavu o rozdilu Linux x Windows

P.S. Pouze 3dfx karty a prosim No-x at navrhne nastaveni enginu a rozliseni.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod no-X » pon srp 30, 2004 12:19 pm

Nastavení a rozlišení dám vědět zejtra, budu na to muset mrknout, z hlavy to nevymyslím. Teď mohu jen říct, že to maximální detaily rozhodně nebudou :-).

Posečkejte prosím, než na to mrknu.

PS1: Hodim i nějakej ten výsledek (pokud to rozběhám) ;-)

PS2: Rýsuje se mi trošku novější testovací sestava: místo K7-650 to bude duron 800MHz na K7S5A + DDR; pokud seženu chlazení, tak možná přetočenej na 1000MHz...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod no-X » úte srp 31, 2004 11:09 am

No, strávil jsem nad tím celej večer a musím se přiznat, že výsledky nic moc. Nezjistil jsem, co je tou brzdou, ale framerate pod 23FPS na Voodoo4 s nejnižšími detaily s 640*480 (testováno i na Athlonu 64) se mi moc nezdá.

Taky jsem zjistil, že mezi velkýma a malýma texturama velkej rozdíl ve výkonu není, ale nepříjemná je jedna věc - při zapnutý kompresi textur (samozřejmě na VSA-100) je silně poškozené menu ve hře (stejně jako všechny fonty), takže nejen, že nelze nastavit kvalitu obrazu (je to prakticky enčitlený), ale nejde ani odečíst výsledný FPS z konzole. Zkusím ještě zjistit, jestli an to není nějaký patch (pokud o něčem víte, dejte vědět).

Zkusil jsem tedy následující nastavení:

resolution: 800*600
color depth: 16-bit
fullscreen: yes
geometric detail: low
texture detail: medium
texture quality: 16-bit
texture filter: bilinear
detail texture: no
depth buffer: default
compress texture: no
sync every frame: no
dynamic light: enabled (sp)
gl extensions: enabled

nastavení ovladače:

3d filter: auto
alpha blending: auto
level of detail bias: 0
MIP map dithering: disable
triple buffering: disable
vertical sync: disable
g.clipping: enable

použité ovladače a systém:
VSA-100: AM 2.9, original opengl
avenger: 3dhq 1.09 beta 10 (tuším), original opengl
(s MesaFX mi hra nějak nejela- opengl subs. error)

K7S5A
Duron 800@1000 (124*8,0)
512MB DDR @124 (248)MHz
5400RPM HDD

Výsledek:

Voodoo 3 - 3500 AGP (183): 16,2
Voodoo 4 - 4500 PCI (166): 17,6
Voodoo 5 - 5500 PCI (166): 19,7

S touhle hrou nemám na 3Dfx kartách prakticky žádné zkušenosti, takže pokud si myslíte, že jsem někde udělal chybu, tak se ozvěte...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

RE

Příspěvekod Vykupitel » úte srp 31, 2004 12:12 pm

Nepouzival jsi nahodou 3dfx ICD? Myslel jsem,ze testovani by se melo udelat pod posledni MESAfx.

http://www.geocities.com/dborca/mesa/opengl32.zip

P.S. TAto verze 6.1.0.9 je z dneska :twisted:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod no-X » úte srp 31, 2004 12:15 pm

Právě píšu, že mesa mi hodila opengl subs. error; takže jsem použil originální opengl... (mesa byla poslední, ze včerejška). Nebo je zapotřebí použít nějaký specifický postup?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

RE

Příspěvekod Vykupitel » úte srp 31, 2004 12:21 pm

To je divne,me to zpocatku delalo take,ale od verze 6.1.0.9 to uz je v pohode. Zkus mozna jednu vec. Urcite mi to chodilo naprosto hratelne na V5 ve woknech s Rainbow OGL fix pro 3dfx ICD a k tomu jsem mel v adresari hry mesa. To mi chodilo stopro.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod no-X » úte srp 31, 2004 12:43 pm

Nemáš na něj link? :?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

RE

Příspěvekod Vykupitel » úte srp 31, 2004 1:03 pm

AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod ps47 » stř zář 01, 2004 12:08 am

divne..ja slapu na mesafx (glide3x+opengl32 v adresare hry),a nikdy som nemal problemy..poskozene fonty by meli byt vysadou operacniho systemu ms winxp :lol: ..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7953
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » stř zář 01, 2004 10:15 am

Poškozené fonty (alespoň u mne) byly s orig. ogl, ale jen při kompresi textur. WinXP i WinME.

Ne, nerozchodil jsem to... zkusim jinou verzi mesy (tu druhou verzi 6.1.0.9), třeba to už pojede.

Já nemám ET moc rád, když testuju pro PCT, tak vždycky musím z těch výsledků dlouho vybírat, protože občas vycházejí naprostý nesmysly (třeba s FSAA obzvlášť)... Takže mě už od začátku odradilo testovat s ET 3Dfx HW :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » stř zář 01, 2004 10:56 pm

ok,otestoval som vsetky default nastavenia:
fastest-25,6 FPS
fast-21,5 FPS
normal-21,2 FPS
high-15,7 FPS

vsetko na zostave amd athlon1400/voodoo5 5500agp/256MB DDR,posledne original 3dfx ovladace,posledna mesafx.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7953
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

RE

Příspěvekod Vykupitel » pát zář 10, 2004 7:22 pm

Copak tady hrajem RTCW:ET jenom s ps47? :?

To no-x: Uz se ti podarilo to rozchodit s MESAfx? Me to slape v pohode. Preinstalil jsem na sve oblibene x-3dfx 1.07.00 a mesa uz neblbne.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod ps47 » sob zář 11, 2004 6:47 pm

..skusil som posledne evolution drivers,ale ked som spustil ET,obraz sa vlnil..divne.inak bracho hrava online ET na tej zostave uplne bez problemov,800*600,16-bit,FPS sa drzia na 25-50 (dal som horny limit),obcas to spadne na 20,ale nic strasne 8) ..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7953
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

RE

Příspěvekod Vykupitel » ned zář 12, 2004 5:26 pm

A na jakem Voodoo to hraje? Mam zkusenost,ze to jde i v pohode i na V4. :twisted:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod ps47 » ned zář 12, 2004 8:37 pm

..na uz spominanej zostave (amd athlon1400/voodoo5 5500agp/256MB DDR,posledne original 3dfx ovladace,posledna mesafx.)
s trocha rychlejsim CPU by to asi zvladala aj v3/4..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7953
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » pon zář 13, 2004 10:35 am

To víš, že jsem to rozchodil, i otestoval, jen jsem na to zapomněl; výsledky mám doma :D
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod no-X » úte zář 14, 2004 1:50 pm

výsledky:
normal (TC on) / (TC off)

4500 PCI
12,9 / 11,2 mesa
fonty / 11,8 icd

5500 MAC
14,5 / 14,3 mesa
fonty / 18,2 icd

Banshee
8,8 mesa
7,5 icd

3500TV/AGP
15,4 mesa
16,1 icd


doporučené nastavení

4500 PCI
14,6 / 13,0 mesa
fonty / 17,3 icd

5500 MAC
14,7 / 14,7 mesa
fonty / 19,9 icd
normal (16 bit for V1/2/3) / sup.

Banshee
8,8 mesa
7,5 icd

3500TV/AGP
15,5 mesa
16,1 icd

NORMAL je prostě předvolba "normal" ve hře, samozřejmě 16bit pro V3 a banshee; doporučené anstavení už jsem tu jedou uváděl, ale radši zopakuju:

resolution: 800*600
color depth: 16-bit
fullscreen: yes
geometric detail: low
texture detail: medium
texture quality: 16-bit
texture filter: bilinear
detail texture: no
depth buffer: default
compress texture: no
sync every frame: no
dynamic light: enabled (sp)
gl extensions: enabled

drivery byly nastaveny takto:
3d filter: auto
alpha blending: auto
level of detail bias: 0
MIP map dithering: disable
triple buffering: disable
vertical sync: disable
g.clipping: enable

sestava:
K7S5A
Duron 800@1000 (124*8)
512MB DDR @124 (248)MHz
5400RPM HDD

Kdyby byla nějaká nejasnost, tak se radši zeptej...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

RE

Příspěvekod Vykupitel » úte zář 14, 2004 2:27 pm

No tak to nic moc. Diky za testy.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod no-X » úte zář 14, 2004 2:32 pm

Jak to myslíš nic moc, vždyť já už víc karet otestovat nemůžu (tedy pokud nechceš ještě V3-3000 a V3-2000PCI!)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

RE

Příspěvekod Vykupitel » úte zář 14, 2004 2:35 pm

Ale neee, myslim tim vykon. Vsiml jsem si, ze MESAfx za ICD v tehle gamese zaostava pomerne vyrazne. :evil:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Další

Zpět na Hry & 3DFX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník