System Shock2 (support, fixy, updaty)

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

akym smerom ma ist hires kompilacia ss2?

vylepsia grafiky,inak striktne klasicky ss2. ziadne modifikacie gameplayu.
1
9%
akekolvek vylepsia su ok,za predpokladu ze "SS2 atmosfera" ostane zachovana.
10
91%
 
Celkem hlasů : 11

Příspěvekod Bob van Sikorski » stř lis 17, 2010 4:00 pm

dá se zcela legálně stáhnout hromada věcí, pocházejí často přímo od členů kapely... http://tribeonline.info/
Uživatelský avatar
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
 
Příspěvky: 2040
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod ps47 » pon pro 13, 2010 4:04 pm

..kedze mame vonku tie zdrojaky,predpokladam ze praca na projektoch vyuzivajucich dll hooks (ddfix) sa spomali,resp zastavi,tzn,cas upratat a updatnut hires kompilacu (s tym ze tento update by mal vydrzat hodnu chvilku bez zmeny).prilozene su aj animacky,cize tentokrat sa uz na nic nehrame=jedna sa o uplny abandonware(z).co uz.

link.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Bob van Sikorski » pon pro 13, 2010 5:57 pm

jakožto majitel kompletní krabice sshocka2 ti opět ď s celého srdce :-)
Uživatelský avatar
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
 
Příspěvky: 2040
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod Bob van Sikorski » úte pro 14, 2010 2:00 pm

ten archív má heslo, chtěl jsem to prubnout pod wine, ale nemám šanci .. ps47?
Uživatelský avatar
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
 
Příspěvky: 2040
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod ps47 » úte pro 14, 2010 2:09 pm

heslo je ss2xxxxx,namiesto x dosad ciselny kod sachty z medsci do engineering..posledne ked som to skusal,tak to pod wine behalo bez problemov,aj ked pomaly (holt intel grafika).
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Bob van Sikorski » úte pro 14, 2010 2:34 pm

to je vostuda, musel jsem to vygooglit ...
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Uživatelský avatar
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
 
Příspěvky: 2040
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod Adolfik » úte pro 14, 2010 7:24 pm

já bejt tebou, tak si jdu sešvihat záda bičem :x
Uživatelský avatar
Adolfik
 
Příspěvky: 905
Registrován: sob zář 29, 2007 3:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod Bob van Sikorski » stř pro 15, 2010 2:49 pm

čistě pro pobavení, nevím jestli je to vlastnost VLC (obvykle v něm hudbu nepouštím, jen jsem teď byl línej a přetažení na vlc bylo nejrychlejší), nebo implementace v ubuntu, ale zdá se že odkudsi načítá relevantní obrázky k hudbě :-)...
Obrázek
Uživatelský avatar
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
 
Příspěvky: 2040
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod ps47 » pon led 10, 2011 12:10 pm

hadzem si sem link na jeden zaujimavy mod pre SS2-pozmenuje spravanie kamier,ktore je v originalnom ss2,budme uprimni,velmi nerealne.tento mod ho upravuje do nasledujuceho stavu: aby sa kamera dala beztrestne znicit,je nutne ju najprv hacknut (ak je hack uspesny tak sa vypne,ak nie,spusti sa alarm).pokial je kamera znicena len tak,spusti sa alarm.

nanestastie je kompatibilny iba s ADAOBom 0.2.9 (resp ho vyzaduje),ale skusim prelobovat aby sa stal permanentnou sucastou (buducich verzii) ADAOBu.
Naposledy upravil ps47 dne pát kvě 18, 2012 11:32 am, celkově upraveno 4
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » čtv led 20, 2011 12:09 am

prave bol predbezne ukonceny vyvoj ddfixu,tzn onedlho dam dokopy novu verziu hires kompilacie.a vzhladom na to,ze v nej zacina byt integrovane celkom slusne mnozstvo modifikacii,je nacase polozit si otazku,akym smerom sa ma tato kompilacia uberat-takze som do tohoto vlakna pridal hlasovanie,na vyber su dve moznosti:

vylepsia grafiky,inak striktne klasicky ss2. ziadne modifikacie gameplayu.-toto znamena,ze ziadne modifikacie,ktore nejakym sposobom upravuju gameplay,niesu pripustne,nech by ich pouzitie bolo akokolvek logicke a prinosne.tzn,spomenuty mod upravujuci chovanie kamier by nebol pripustny,pretoze kamery sa chovaju inak ako v originalnom SS2.to iste plati pre novu laserovu pistol,funguje inak ako v povodnej hre,tzn je nepripustna.skratka,okrem vylepsenia grafiky je gameplay presne ako v originalnej verzii ss2,so vsetkymi nelogickostami,anomaliami a chybami.

akekolvek vylepsia su ok,za predpokladu ze "SS2 atmosfera" ostane zachovana.-toto znamena,ze drobne gameplay mody,ktore nenarusuju celkovu atmosferu SS2,su povolene.cize napr spomenuty mod kamier je ok,drobne balance changes su ok (napriklad male upravy psi skillov,poziadaviek na zbrane,drobne upravy chovana nepriatelov,atp).nova laserova pistol je na hrane (napr ja ju povazujem uz za prilis upravenu,a rozmyslam ci ju nevypustit).mimo akukolvek diskusiu su napr mody ktore pridavaju dalsie zbrane,uplne menia mechaniku hry atp.


ja osobne som za pristup c.2,tzn,male a citlive upravy,ktore pozitivnym smerom vylepsuju nielen grafiku,ale aj gameplay.dovod je jasny-vylepsit tuto vybornu hru postupnym odstranovanim nelogickosti,anomalii a chyb (anomalies,disrepancies and outright bugs,alias ADAOB).


som zvedavy kolko hlasov tam bude,aspon zistim ci sa tu o to zaujima este aj niekto dalsi okrem mna a Boba.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » čtv úno 03, 2011 11:08 pm

slubeny upgrade pack pre ss2 (pomerne tucnych 82MB,wow).obsahuje adaob 0.2.9 (namiesto 0.3.0),takze sme prisli o hires pohybujuce sa textury (ktore ale neboli aplikovatelne vo vsetkych leveloch,takze skoda nieje az tak velka ako by sa mohlo zdat.ziaden strach,casom sa vratia-ale bude to az v novoskompilovanom builde :)),ale ziskali sme nazad povodnu laserovu pistol (nemozem si pomoct,ta nova mi skratka nesedi).integrovany je aj mod na kamery (tzn,znicenie kamery spusti poplach,cize kamery sa musia bud obchadzat,alebo hackovat.podstatne vacsia vyzva nez ich lavou zadnou odstrelovat hlava-nehlava).inak vsetko zostava po starom.pozn: ulozene pozicie NEbudu fungovat ok-je nutne zacat novu hru.taktiez je este nutne vyskusat funkcnost pod linuxom-zda sa ze posledny ddfix cez wine nefunguje.


edit: hral som sa s rebirth modelmi,vysledok=hipoly zijuce NPC:

http://www.youtube.com/watch?v=93XzeTbFdjU
http://www.youtube.com/watch?v=OSTv-Q4EXPM

dalsia verzia upgrade packu ich bude obsahovat (je tam jeden problem ktory by som este chcel vyriesit).
Naposledy upravil ps47 dne stř úno 09, 2011 6:47 pm, celkově upraveno 6
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » ned úno 06, 2011 2:44 pm

Hmm, pekne, vypada to lepe, nez jsem cekal..V dohledne dobe snad dostrilim Killzone 2, pak mozna dorazi na pulty i3 a bych se tomu po vsech tech letech mohl podivat na zoubek.

/Az dorazi i3, zase nebudou desky. Ach jo, to je pokazde neco, kdyz stavim PC. :roll:
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » ned úno 06, 2011 5:35 pm

taky je osud nas vsetkych (ktori mame cybernetic affinity na 5 alebo 6).v kazdom pripade,uprava modelov je hotova,a upgrade pack bol o ne doplneny (linka v predoslom poste bola tiez aktualizovana).tzn,stare modely by sa mali vyskytnut iba v troch pripadoch-scena so samovrazednym duchom,telo kapitana diega,a tych niekolko odtrhnutych hlav,ktore sa kde-tu povaluju.pre tieto veci by bolo nutne vytvorit nove modely a skiny,a na to nebudem mat ani o sto rokov.


http://www.youtube.com/watch?v=_zD8kn0g3s0
http://www.youtube.com/watch?v=qx1h5ckpxcs
http://www.youtube.com/watch?v=DE4vZtli9aU
Naposledy upravil ps47 dne stř úno 09, 2011 6:47 pm, celkově upraveno 3
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » úte úno 08, 2011 11:35 am

..neverte mi ani slovo,fixol som aj Diega,a hotova je aj komplet zem a trening.tzn,jedine co zostava,je samovrazedny duch a odtrhnute hlavy,ale s tymi naozaj nepohnem..linky su updatnute.


edit: oficialne som som sa stal sucastou povodneho Rebirth modu :lol:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Daiman » stř úno 09, 2011 10:46 pm

Ahoj,
Mne posledny ddfix, ktory chodil bez problemov s Wine, bol 1.5.6. Vsetky nasledujuce nechodia, pri UseSysMemOverlay=0 je tam iba jednofarebna (najcastejsie ruzova, ale aj biela) plocha, a pri UseSysMemOverlay=1 alebo 2 je to tak pomale, ze sa to neda hrat. :(
Ale mozno mam stary HW.
S pozdravom
Daiman
Uživatelský avatar
Daiman
 
Příspěvky: 16
Registrován: sob čer 09, 2007 12:25 am
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod ps47 » čtv úno 10, 2011 3:12 am

ok,fajn info..nastavenie UseSysMemOverlay=1/2 sposobuje,ze niektore veci niesu renderovane cez grafiku,co sposobuje znacne spomalenie-malo by sa pouzivat iba ked vsetko ostatne zlyha..na linuxovu kompatibilitu sa planujem pozriet aj ja,ale autorovi ddfixu to uz asi posuvat nebudem,momentalne sa venuje zdrojakom,a rusit by ho bolo kontraproduktivne.

je ale skoda ze posledna ktora ti funguje je 1.5.6,ddfix pre ss2 totiz zacina byt zaujimavy prave od 1.5.7.

skus 1.5.7 alebo 1.5.8 s OverlayColourKey=0xffffff alebo OverlayColourKey=0 v ddfix.ini..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Daiman » čtv úno 10, 2011 9:00 pm

Ahoj,

diki, skusal som uz asi vsetko mozne aj nemozne, ale s wine mi fakt ide ddfix iba po verziu 1.5.6. Pri vsetkych vyssich verziach akonahle dam UseSysMemOverlay=0, tak na monitore je iba jednofarebna plocha, OverlayColourKey ani ostatne volby na to nemaju vplyv.
Zaujimave je, ze som to skusal aj na PC s WinXP a je to daco podobne. Aj tu to ide dobre iba po ddfix 1.5.6, vyssie verzie sice nemaju taketo problemy s jednofarebnou plochou, ale hra zasa zakonite padne do par sekund po spusteni, pripadne pocas prveho loadu (AthlonXP 2600+, Nvidia GeForce 7600GS, WinXP SP3, DirextX 9.0c).

Aby to nebolo tak jednoduche, za ten svet sa mi nepodarilo spojazdnit ani SShock2_fullfix, ani upgrade pack ss2fix, a to ani s jednym ddfixom, lebo to stale padalo. Nakoniec som si musel urobit vlastny pack (standardna hra + zopar hires modelov + SS2Tool 3.5, ale bez adaob a ostatnych), ktory chodi uplne OK. Zial, ako som pisal, iba s ddfixom 1.5.6. Skusal som to na PC s WinXP aj na PC s Linuxom.

Aby v tom nebol zmatok, skusim moje pokusy zosumarizovat:
1. Fullfix+ss2fix nechodi na ziadnom mojom PC so ziadnym ddfixom (pada)
2. Vlastny pack chodi iba s ddixom 1.5.6, s ostatnymi bud pada (WinXP), alebo je tam farebna plocha (Wine)
S pozdravom
Daiman
Uživatelský avatar
Daiman
 
Příspěvky: 16
Registrován: sob čer 09, 2007 12:25 am
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod ps47 » čtv úno 10, 2011 10:47 pm

hmm,ok..funkcnost ddfixu je nanestasie velmi zavisla od OS a ovladaca grafiky,a niektore kombinacie maju problemy..vo vseobecnosti plati,cim novsi OS a ovladac grafiky,tym lepsie.

ja som napr problem nemal de fakto nikde..pre teba asi bude najlepsie pockat na nejake to novoskompilovane exe.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Daiman » čtv úno 10, 2011 11:07 pm

Pravda, vsetky moje PC su vlastne muzealne kusy, a to este nepisem o pocitacoch s 3Dfx :lol: :lol: :lol:
Rad pockam, zatial sa to hrat da, a to mi nateraz staci. :)

(este pre info konfiguracie PC, na ktorych som to skusal:
1. Doska ASROCK K7S41GX, GeForce 7600GS AGP, 2GB DDR RAM, WinXP SP3, DirectX 9.0c, Nvidia driver 266.58,

2. Doska Epox EP-8KRA2+, GeForce 7600GT AGP, 2GB DDR RAM, Linux (uplne prerobeny povodne MDV2008.1 vratane kernelu - vychadzajuci z 2.6.32.28), prerobeny Wine povodne 1.3.13, drivery Nvidia 260.19.36 - tieto su nastastie povodne :D
S pozdravom
Daiman
Uživatelský avatar
Daiman
 
Příspěvky: 16
Registrován: sob čer 09, 2007 12:25 am
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod ps47 » pát úno 11, 2011 12:35 am

Daiman píše:1. Doska ASROCK K7S41GX, GeForce 7600GS AGP, 2GB DDR RAM, WinXP SP3, DirectX 9.0c, Nvidia driver 266.58,

2. Doska Epox EP-8KRA2+, GeForce 7600GT AGP, 2GB DDR RAM, Linux (uplne prerobeny povodne MDV2008.1 vratane kernelu - vychadzajuci z 2.6.32.28), prerobeny Wine povodne 1.3.13, drivery Nvidia 260.19.36 - tieto su nastastie povodne :D

tieto stroje by nemali mat problem dat shocka2 nativne,tzn bez ddfixu.ak potrebujes widesceen rozlisenia,staci ti darkwidescreen..ddfix je v podstate nieco,co by si mal pouzivat,iba ak naozaj musis.. :)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7929
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

PředchozíDalší

Zpět na Hry & 3DFX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron