Azrael's Tear

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Azrael's Tear

Příspěvekod Ren » úte kvě 08, 2012 3:31 pm

Neni tu nejaky fanda nebo dokonce majitel AT? Premyslim, melo to nejakou (idealne glide) akceleraci?
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » úte kvě 08, 2012 6:05 pm

ten nazov som uz niekedy zachytil, hrat som ale nehral.. akceleraciu to dle vseho nepodporuje.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » úte kvě 08, 2012 6:18 pm

Skoda, glide by tomu zatracene slusel.:-( Nezkousel nekdy nekdo vymyslet univerzalni patch/emu? Konecne vsechno co chceme je smooth textur, bez nej to opravdu nejde.:-/
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » úte kvě 08, 2012 6:30 pm

ono vynutit filtraciu textur by nemuselo byt az take zlozite (tzn sw mode, ale filtrovany), ma to ale klasicky hacik-treba najst niekoho kto ma skill, a zaroven ochotu vrhnut sa do toho. a takych je malo-male insider info, momentalne cely newdark stoji (a potencialne pada) na jednom jedinom developerovi, pokial ho prejde vlak alebo odstreli EA komando tak sme dosystemshockovali, teda vlastne dohrali.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » úte kvě 08, 2012 6:34 pm

Tomu chapu, mel jsem na mysli spis universalni patch, mozna driver hack..? Jen takova myslenka, netusim, nakolik je to realne proveditelne.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » úte kvě 08, 2012 6:42 pm

nerealne. hry pochadzajuce z cias "divokeho zapadu" 3D (de fakto vsetko pred dx8.1) su takmer bez vynimky sialenou zlataninou vsemoznych hackov, podivnych narychlo splacanych patchov, nestandardnych postupov a neviem coho este. o nieco podobne sa pokusal Timeslip (dx3-8 to dx9 wrapper), a nabil si hubu presne z tohoto dovodu-wrapper ako taky by sa napisat dal, ale co z toho, ked tristvrtina hier by aj tak vyzadovala dalsie hacky/extra kod. a Timeslip je holt trocha iny kaliber, co do fixovania starych hier.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » úte kvě 08, 2012 6:57 pm

Vsak je to defacto otazka spise emulace, podivej, kolik lidi a kolik let dela prave treba na pcsx2, a kazda hra me presne tak svoje vlastni hacky a workaroundy.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » úte kvě 08, 2012 8:12 pm

do istej miery ano, ale konzolove hry su vo vseobecnosti robene podla striktnejsich pravidiel (mas zelezo, mas devkit a makas), a hoci niektore vyuzivaju rozne srandy (napriklad chyby v hw) pre rozne specialne efekty, takychto odchyliek je pomerne malo (a takmer vzdy su nocnou morou pre developerov emulatorov, viz napr framebuffer efekty v resident evil: cv cez dreamcast emulator). u ps2 ide skor o balans medzi rychlostou a korektnostou emulacie, niektore hry znesu nepresnejsiu a rychlejsiu, ine uz artefaktia, a tak to treba spomalit.. pokial si predstavime konzolu ako mesto vypracovane podla planu (a povedzme ze s niekolkymi pochybne postavenymi ulickami), tak pc je (so vsetkym podivnym hw, verziami os, verziami ovladacov, dx, opengl a dalsimi api, funkciami existujucimi mimo api, pred api, po api a neviem este kde) jedna obrovska dzungla v ktorej sa nikto nema ani najmensiu sancu vyznat - dzunglu nezmapujes, rastie ako chce a kedy chce, kde bola predtym schodna cesta je zrazu nepriechodna stena a naopak.

preto sa to na pc vzdy riesi patchom pre konkretnu hru (ako napr ddfix), ktory sa ladi, ladi a ladi, a aj tak to obvykle nefunguje uplne kazdemu.


crazy world.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » úte kvě 08, 2012 10:25 pm

jj, toho vseho jsem si vedom, okolo emulace se motam vlastne jeste dele, nez kolem konzoli samotnych, ta me k nim totiz privedla.
Premyslim, jak to vlastne dnes funguje na PC, kdyz pustis starou DOS hru. Pocitam, ze proste rekne grafice (tudiz Win a tim padem DX, aniz by to vedela) o vykresleni polygonu a naneseni textury. No a prave v tomhle miste by si (mozna!) mohl DX delat tak trochu co chce a vykreslovat texturu filtrovanou, beztak nanasi nejakou bitmapu z disku. Ale je mi jasne, ze to neni zadna trivka, to si zase nemaluju.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » stř kvě 09, 2012 8:04 am

skus tuto upravenu verziu dosboxu, ak chapem spravne tak by mala nieco take podporovat.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7907
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA


Zpět na Hry & 3DFX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron