..konecne som sa dostal k k tomu ze som si to aj slusne zahral,zatial je dojem jednoznacne pozitivny.na to ovladanie sa zvyknut da,co ale neznamena ze sa to nedalo spravit aj lepsie (hlavny pruser je v tom ze z nejakych zahadnych duvodu "use" existuje v dvoch verziach,"use-zober predmet" a "use-pouzi",blbost toho riesenia tkvie v tom ze pokial situacia vyzaduje interakciu s prostredim tak stale musite hadzat pohlad do laveho horneho rohu kde je popis tlacidiel aby ste vedeli ktory "use" je prave treba pouzit.predchadzajuce diely mali iba jeden use,ak tam bolo viac moznosti tak sa medzi nimi scrolovalo kolieskom,co po miernom zacviku zvlada aj retardovany pavian za par stotin sekundy.prave ma napadlo preco to v H4 spravili tak cudne-holt xbox asi kolecko nema,ze jo

)..
pridali par zaujimavych vychytavok,napr boj bez zbrane (ked pokaslete "sneakovanie" a prislusny strazca vas uvidi,staci po nom vystartovat a niekolkymi ranami ho poslat do rise snov),a "evil" moznost zobratia rukojemnika a jeho nasledne vyuzitie ako zivy stit.niekolko situacii mi pripomenulo splinter cell-chlapek stoji pri zabradli,staci donho trocha drgnut,a zalieta si aj bez kridel,tiez ma uprimne pobavila situacia ked som musel zhora cez otvor na strope strunou zaskrtit chlapka ktory bol podo mnou vo vytahu-nabehla mala animacka ako sa mu pekne trepu nohy a mal to za sebou.zivot neni hezky..taktiez konecne vyslysali prosby skalnych fanusikov prveho dielu a spravili hru krvavejsou (zabit niekoho nozom zozadu je pekny svincik,krv strieka a tak,tato hra asi "teen" rating nedostane)..
pred zaciatkom kazdej misie si za poctivo zarobene peniazky mozete poupgradovat zbrane (tlmice,upravene pazby,specialna municia atd),pripadne kupit nejake tie extra informacie (nieco ako "tips" v thiefovi).itchy-trigger mass-murdererov upozornujem ze rachanie sa v potokoch krvi sa prilis nevyplaca,v dalsich misiach budete popularnejsi nez britney spears a pojde po vas vsetko co udrzi zbran..
inak je to klasika hitman se vsim vsudy,so vsetkymi starymi trikmi a s kopou novych..niektore veci mi pripomenuli jednotku (krvickaa

),niektore dvojku (kvapalina v poharoch ktora nepodlieha gravitacii

,a celkovy "feel" grafiky),a to je len dobre
keby som sa mal na nieco stazovat,je to uz spomenute ovladanie,par HW bugov (patch odstrani

),a trochu cudny system saveovania (ulozit poziciu "natvrdo" vam hra dovoli len medzi misiami,vsetky ulozene pozicie ktore vytvorite v hre sa po exitnuti hry stratia,tj v ramci misie mozete ukladat/nahravat kolko len chcete,ale pokial hru exitnete pred koncom misie tak je vsetko v tahu a musite zacat hrat misiu znova.podivne

)..
inak pohoda (Redemption at Gontranno,anyone?)
