nuda+paintbrush..

Diskuse o všem co se týká nevydaných karet; Rampage, SAGE a ostatní

Moderátor: Moderátoři

nuda+paintbrush..

Příspěvekod ps47 » úte říj 12, 2004 7:38 pm

..vrazedna kombinace,ze jo no-x :wink:

Obrázek
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7945
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Hladis » úte říj 12, 2004 11:16 pm

Co bych za to dal ,aby tahle karta nebyla jen sen :(
Všechno jednou končí......
Hladis
Banned
Banned
 
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvekod no-X » stř říj 13, 2004 2:58 pm

:D

To je lepší než původní verze ;-)

1) AGP 4x (1,5V) konektor

2) Konektor pro přídavné napájení

Obrázek

Jen si říkám, jestli by rasterizery na skutečné kartě nebyly blíž... třeba jako na dual-Daytoně... (taky paintbrush :-), na lepší nějak nemám čas, ale chtělo by to hezčí provedení, tohle se mi moc nepovedlo...)

Obrázek

Nebylo by výhodnější, kdyby Rampage čipy byly takto těsně u sebe? A paměti třeba z druhý strany PCB (aby se SAGE vešel co nejblíže sběrnici...).
Naposledy upravil no-X dne stř led 05, 2005 12:50 am, celkově upraveno 1
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Oblak » čtv říj 14, 2004 7:45 am

takovými hrátkami to začíná.......a výrobou prototypu konče.... jen tak dál :))
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod no-X » čtv říj 14, 2004 1:30 pm

no, byl bych pro to začít s dvoučipovou Daytonou. Pár důvodů:

1) Bylo by to jendodušší

2) konečně by byl zrealizován ten GeForce MX killer a Hladis by dal s opěvováním emiksky pokoj :D
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Oblak » čtv říj 14, 2004 1:42 pm

Jak může někdo opěvovat shit jménem GeForce4(nebo 2) MX nechápu..
GF - OK, ale GF MX - vražedná kombinace mnoha výkonných počítačů :? :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Hladis » čtv říj 14, 2004 1:53 pm

Ehm :evil:
Všechno jednou končí......
Hladis
Banned
Banned
 
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvekod ps47 » čtv říj 14, 2004 6:45 pm

no-x píše:Nebylo by výhodnější, kdyby Rampage čipy byly takto těsně u sebe? A paměti třeba z druhý strany PCB (aby se SAGE vešel co nejblíže sběrnici...).

:mrgreen: je to mozne,ale neviem ci by som to pozliepal.ja som vychadzal z tej starej fotomontaze..a k praci ma inspirovala prave ta tvoje daytona :wink: .hmm..tusim som ten pic nemusel az tak skomprimovat,iq je dost slaba..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7945
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Oblak » pát říj 15, 2004 7:33 am

to hladis - co ti jiného mám napsat, znám dost lidí co si myslí že mají slabý počítač (je to v průměru 1800-2200 AMD) a mají GF4MX a neví že málá výměna MX zxa Ti by jim pomohla :) .... můj známý prodavač to v jednu dobu dával do všech počítačů aby srazil cenu......ale to je úděl doby :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Hladis » pát říj 15, 2004 7:41 pm

GF4 MX byla sice z HW hlediska shit ,ale za tu cenu jsi si obstojně zahrál a o to šlo. Jinak znalec šel každopádně do GF4 4200 a taktoval až se kouřilo :twisted: FanATIk kupoval zásadně R8500 :D Jo a obyč lidi kupujou grafárnu a nemají v plánu jakejkoliv upgrade ,protože to je pro ně vyhazování peněz :wink:
Všechno jednou končí......
Hladis
Banned
Banned
 
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvekod no-X » pon říj 18, 2004 10:39 am

Hmm, 8500 byla mnohem levnější než 4200 a dneka jsou už obě na srovnatelný výkonnostní úrovni :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Oblak » pon říj 18, 2004 11:13 am

To Hladis - máš pravdu, MX bylo nejlevnější řešení. Měl jsem v té době GF3 Ti 200 64MB(128 jsem neshnal) a to je výkonově poblíž 8500. Ale můžu ti říct že rozdíl výkonu oproti 2(4)MX tak je - a taky na 8.1 nezapoměň.......kamarád měl savage4 a to bylo celkem dělo - unreal byl coooooooool ale ty ovladače....
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Hladis » pon říj 18, 2004 8:36 pm

Oblak píše:To Hladis - máš pravdu, MX bylo nejlevnější řešení. Měl jsem v té době GF3 Ti 200 64MB(128 jsem neshnal) a to je výkonově poblíž 8500. Ale můžu ti říct že rozdíl výkonu oproti 2(4)MX tak je - a taky na 8.1 nezapoměň.......kamarád měl savage4 a to bylo celkem dělo - unreal byl coooooooool ale ty ovladače....


jj GF3Ti200 byla před stažením z prodeje za ty prachy velice dobrá koupě ,ale podívej se na to takhle - moc her na Dx8.0 ještě nebylo a GF4Mx byla více taktovaná = GF4MX byla nastejno nebo dokonce i před (Ouake III engin) GF3Ti200. Ta byla lepší až ve hrách postavených na Dx8.0, ale na ně byla už pomalá ( nejlépe na tom byli ti co koupili za těžký peníz GF3Ti500 - ta jim vydržela hooodně dlouho). Takže GF4 Ti 4200@4600 byla jasná volba. V té době se R8500 plácal na úrovni GF3 Ti 500 :wink: ale jako alternativa pro lidi nenávidějící nVidii to špatné nebylo :D .

Savage4 byla snad udělána jen na Unreala, jinak hrůza a děs :shock:
Všechno jednou končí......
Hladis
Banned
Banned
 
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

RE

Příspěvekod Vykupitel » úte říj 19, 2004 8:52 am

Podle me byla GF4MX poradnym podvodem na zakazniky. DX7 karta prodavana jako lite verze k DX8.1 karte. Fuuuuuuj :evil: :evil: :evil:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod no-X » úte říj 19, 2004 9:19 am

No, taky si přidám :-). GeForce 4 MX plně podporuje DX5, víc ne :D. Má T&L a DOT3, ale 32-bit EMBM z DX6 jaksi nezvládá... A jako třešnička na vyžraném dortu je předpotopní FSAA a anizo, jehož možnosti a kvalita jsou takové, že kdyby ho karta nepodporovala, vyšlo by to nastejno :roll:

Podle mě bylo vždycky alternativ dost. Jenže to by člověk musel hledat, že jo. A když nV tvrdí, že MX je best, tak to přece musí být pravda 8)

Možná to sem nepatří, ale neodpustím si to:
Bacha na GeForce 6600/6800 nonUltra a nonGT. Jsou děsně pomalý! 6600 je mnohdy srovnatelná s kartama jako byly R9600 atp. A 6800LE a 6800 maj v průměru výkon 9800PRO! (někdy trošku vyšší, ale často mnohem nižší)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Oblak » úte říj 19, 2004 10:12 am

To no-x: S tou kritikou MX souhlasím. Ale musím se yastat i Hladise, protože tak to tehdy opravdu bylo - na 8.1 se hry nedělaly a na starší věci ta karta prostě stačila.aale ted si lidi kousají nehty když jim nejede richard burns rallye atd........za chvili budeme provozovat podobný sport - oni se budou něco snažit rozchodit na MX a my na voodoo :)

to vykupitel - ano byl to největší podvod, taky jako např. fx5200, jak takový shit si může někdo koupit, vždyť to co využije DX9 to tam má par fps....hodně lidí se na to nachytalo, protože GF4Ti se staly výkonné už tehdy....a obchodníci prodávali a smáli se protože věděli že ten člověk dříve či později přijde a koupí si novou GK

k novým Gforce předpokládám z tvých slov že jsi testil :) pro pctuning :)
jinak jen neznalý nebo nemajetný člověk si koupí ořezanou kartu...GF3 taky stála 12 000 a já ji koupil za 3500( a konečně se zbavil MX shitu) a ted jsem za podobnou cenu koupil FX 5800 non ultra a bohatě stačí :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Hladis » čtv říj 21, 2004 3:12 am

no-X píše:Možná to sem nepatří, ale neodpustím si to:
Bacha na GeForce 6600/6800 nonUltra a nonGT. Jsou děsně pomalý! 6600 je mnohdy srovnatelná s kartama jako byly R9600 atp. A 6800LE a 6800 maj v průměru výkon 9800PRO! (někdy trošku vyšší, ale často mnohem nižší)


No to sem opravdu nepatří. Řadit výkonostně GF6800 k 9800Pro :shock: to snad ne :lol: . Ty vaše výsledky na PCT se hodně odlišují od reálných výsledků uživatelů :wink: Člověk s nickem Jacek popsal v diskuzi pod článkem situaci na trhu přesně. Tohle je ale už těžké OT.
Všechno jednou končí......
Hladis
Banned
Banned
 
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvekod Hladis » čtv říj 21, 2004 3:31 am

To Oblak: thx konečně někdo kdo to pochopil co myslím :idea: :roll: Vy tu stále kritizujete Low end od nVidie jakej je to shit. Takže Low end od ATI,3Dfx, atd........ jsou super nabušené karty technologiemi se super AF i AA :?: Tady jde o jednu jedinou věc a to aby si normální člověk zahrál hry v přijatelné kvalitě za dobrý peníz :arrow: to jest nejlepší poměr cena/výkon. To je jeden z důvodů proč třeba 3Dfx skončilo.

Chybějící podpora pro Dx8.0 u GF4MX měla jedinou příčinu a to snížení ceny - byla navržena jako Low end a podpora Dx8.0 by tam stejně byla jen na okrasu. nVidie si za to vysloužila tvrdou kritiku a tak byla donucena zabudovat do FX5200 podporu pro DX 9.0 ikdyž tam byla na pikaču. Myslím ,že dalšího komentáře netřeba.
Všechno jednou končí......
Hladis
Banned
Banned
 
Příspěvky: 297
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:05 pm

Příspěvekod wolf00 » čtv říj 21, 2004 9:15 pm

no asi tak mel jsem gf2 mx400 64mb sdram 128bit od axle grafika mela super provedeni a chlazeni chladicem od titanu... takova ta klasicka mala turbinka vykon stacil,kdyz me pak kamos stricil gf4mx 64mb tak jsem zjistil ze byla bohuzel 64bit :!: :shock: no noxi zajima pro vlastne zmizela tak rychle gf4mx 460... :idea:
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
 
Příspěvky: 1316
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno


Zpět na Diskuse o projektech 3DFX

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron