R800

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Příspěvekod no-X » ned úno 28, 2010 10:01 pm

Ještě by bylo dobré vyloučit případný limit CPU.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » pon bře 01, 2010 1:18 am

Udělal jsem, napřed na HD2900 pro.. kterou jsem otestoval na tom stroji, později na K8 2ghz (jednojádrová s 754) rozdíl ve výkonu byl asi 25%. Od dvoujádrové Core 2 vejš tento benchmark neni CPU limited, test byl konkrétně prováděn na Phenomu II X4 3,4ghz což neni až zas takovej looser.

Jinak tady jsou výsledky, jsou to jen průměry takže to na co jsem narážel tam vidět neni, příště udělam i průběhy, ale bude to až přespříští výken, domu to tahat nechci a v práci bude přáští tejden rušno, moc na to abych tahal karty ze skladu a testoval si je. Snad se do té doby naskaldní fermi (ehm... ale předdodávky tu byly naposledy u 4870/90 a 9800GX2 a devět slovy devět 5870 pak další skoro měsíce ani jedna, takže jestli se oběví v týhle zemi východní evropi u některého z našich dodavatelů, pokusim se jí splašit)

Heaven benchamrk. 1024x768 fullscreen, high, DX10, AA-0x, AF-16x. Vsync OFF

K8 2ghz + Radeon x1600pro (4 PP) - 4
Atom / Ion (16 SP) - 5
Mobile HD 4570 (aka desktop 4550) - 8,2
GFM 9600MGT (32SP aka desktop 8600GT) - 14,6
Radeon X1950XTX - 16,6
Mobile 5730 (400 SP aka desktop 5570) - 25 (DX11 = 16,8)
HD 4670 DDR3 - 26,5
HD 2900 XT 1GB GDDR4 800/2200 - 40,2
GF 8800 GTS640 (after OC) - 46,4
GF GTS250 512mb - 47,2
HD 5770 - 63,3 (DX11 = 37,2)
GF GTX275 SOC - 80
GF GTX460 1GB - 100 (DX11 = 58)
HD 5870 - 110 (DX11 = 54,6)
GF GTX480 - 127 (DX11 = 91)
Naposledy upravil DOC_ZENITH/XAN dne stř črc 14, 2010 12:16 am, celkově upraveno 3
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » pát bře 12, 2010 1:14 pm

se s tím neserou :D

XFX HD 5970 4GB Eyefinity-Six 850 / 4800MHz

Obrázek

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod no-X » úte bře 16, 2010 12:24 pm

HD5000 v TWIMTBP akci Metro 2033...

Obrázek


více včetně testů PhysX:

http://www.pcgameshardware.de/aid,70659 ... st/?page=2
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod no-X » úte bře 23, 2010 8:15 pm

HD5000 podává o desítky procent vyšší výkon při teselaci v Heaven 2.0

- - - Heaven 1.0 - - - || - - - Heaven 2.0 - - -

Obrázek Obrázek

http://www.arabhardware.net/forum/showt ... p?t=164761

ke stažení...
http://www.load.to/VoakuQhaGr/Unigine_H ... .0-RC1.zip
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » úte bře 23, 2010 8:40 pm

Pokud už je to tak, že to na libovolné 57xx nebo 58xx nepadá pod 30 fps tak ok.

Edit: aha... asi to ATI zaplatilo, je tam mnohem větší LOD, sledujte tu střechu a taky to okno nahoře... :?
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » úte bře 23, 2010 9:26 pm

je to mírně jinej úhel, to takhle nemůžeš brát... když se podíváš na schodiště vlevo, tak to zase vypadá komplexněji ve 2.0... stejně tak kamenná zeď vpravo od toho schodiště
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » stř bře 24, 2010 6:19 pm

Tak... před chvílí jsem narazil na tohle...:

http://www.youtube.com/watch?v=lq92U_QKhTc

Až zas někdo bude chtít vědět co to je, jak se projevuje MS pustím mu tohle. Ne.... není to způsobeno videem, přesně takhle to v praxi vypadá na veškerym CF/SLI co jsem zatim kdy zkoušel. FPS je hodně, alke hrát by se to nedalo. Obvzálště si vychutnejte ten průlet u toho kanonu.... opravdu libovka že... ( doporučuji přehrávat v plný kvalitě ).
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » sob bře 27, 2010 1:47 am

důvod změn v Unigine 2.0 oproti 1.0 nevypadá na dílo ATi... :lol:

Obrázek

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » pát dub 23, 2010 10:37 pm

Přidávám výsledek GTX480 do mý tabulky.

127 fps, s teselací 91. Nicméně min nešlo pod 60. :roll: Což je trochu jiná story...
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » stř črc 14, 2010 12:23 am

DOC_ZENITH/XAN píše:Udělal jsem, napřed na HD2900 pro.. kterou jsem otestoval na tom stroji, později na K8 2ghz (jednojádrová s 754) rozdíl ve výkonu byl asi 25%. Od dvoujádrové Core 2 vejš tento benchmark neni CPU limited, test byl konkrétně prováděn na Phenomu II X4 3,4ghz což neni až zas takovej looser.

Jinak tady jsou výsledky, jsou to jen průměry takže to na co jsem narážel tam vidět neni, příště udělam i průběhy, ale bude to až přespříští výken, domu to tahat nechci a v práci bude přáští tejden rušno, moc na to abych tahal karty ze skladu a testoval si je. Snad se do té doby naskaldní fermi (ehm... ale předdodávky tu byly naposledy u 4870/90 a 9800GX2 a devět slovy devět 5870 pak další skoro měsíce ani jedna, takže jestli se oběví v týhle zemi východní evropi u některého z našich dodavatelů, pokusim se jí splašit)

Heaven benchamrk. 1024x768 fullscreen, high, DX10, AA-0x, AF-16x. Vsync OFF

K8 2ghz + Radeon x1600pro (4 PP) - 4
Atom / Ion (16 SP) - 5
Mobile HD 4570 (aka desktop 4550) - 8,2
GFM 9600MGT (32SP aka desktop 8600GT) - 14,6
Radeon X1950XTX - 16,6
Mobile 5730 (400 SP aka desktop 5570) - 25 (DX11 = 16,8)
HD 4670 DDR3 - 26,5
HD 2900 XT 1GB GDDR4 800/2200 - 40,2
GF 8800 GTS640 (after OC) - 46,4
GF GTS250 512mb - 47,2
HD 5770 - 63,3 (DX11 = 37,2)
GF GTX275 SOC - 80
GF GTX460 1GB - 100 (DX11 = 58)
HD 5870 - 110 (DX11 = 54,6)
GF GTX480 - 127 (DX11 = 91)


Refreshnul jsem tabulku o GTX460.

U draka kde jde nejvíc o teselaci měla min. fps 35. (HD5870 = 25, GTX480 = 62) Tudiž geometrickej výkon 50% G100.

Ještě jsem si pár karet otestoval v tom novym FFIX benchmarku. V režimu 1280x720 a tentokrát nebylůy na defaultu ale s maximálnim OC. Tam mam jen pár karet ale pro srovnání to stačí. Jen upozorňuji že neběží na DX9 kartách. Na radeonex X1XXX se nespustí s chybou a na NV4x/G7x se spustí a naměřim FPS ale obraz žádnej, černo. Nicméně na novějších kartách jede a neni to problém DX (funguje v klidu i na winXP).

HD 4650 1GB (oc na 800 core 1000mem) ------- 1610 bodů
HD 2900 XT 1GB (oc na 840 core 2200 mem)--- 2640 bodů
GTX460 1GB (oc na 820 / 4400) ----------------- 5818 bodů
GTX480 1,5GB (oc na 850 / 4300) --------------- 9142 bodů
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod ps47 » ned říj 10, 2010 8:58 pm

..ak pocitam dobre,tak mi minimalne hd6850 vychadza na iba jeden pci-e power konektor,co by znamenalo ze si ho najdem pod stromcekom..alebo sa pletiem?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » ned říj 10, 2010 9:00 pm

HD6800 je konkurence pro GTX460 a náhrada HD5800. Není to jejich výkonnostní nástupce. Nejvýkonnější čip z řady bude na HD6900.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » ned říj 10, 2010 9:06 pm

jj,to plne chapem,ja sa za maximalnym vykonom nezeniem-ak sa v hd6850 stretne vykon plus minus ako hd5850,kratsie pcb a jeden power konektor za spravnu cenu (pod 5k czk),tak je to v mojich ociach vitaz (takto nejak som si predstavoval hd5830,ktorej finalna podoba bola pre mna sklamanim).
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod chosen » ned říj 10, 2010 9:36 pm

co ti vadí na více napájecích konektorech a delším pcb? :roll:
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
chosen
 
Příspěvky: 916
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Stratov

Příspěvekod no-X » ned říj 10, 2010 9:48 pm

jo, tak to pak budeš spokojenej...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » ned říj 10, 2010 9:52 pm

:D


..holt,jeden ma rad jablka,druhy hrusky,a treti ceresnovy zavin.a moja predstava optimalnej karty (k poslednemu kvartalu 2010) je,ak som uz spomenul,vykon plus minus hd5850,pcb o kusok kratsie (ako hd5850),jeden napajaci konektor (tzn nizsia spotreba),a cena pod 200e.ziadny specialny dovod nemam,proste sa mi to tak paci :)
Naposledy upravil ps47 dne pon říj 11, 2010 10:05 am, celkově upraveno 1
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod chosen » pon říj 11, 2010 9:44 am

od kdy musí nutně znamenat jeden napájecí konektor nízkou spotřebu? co taková x1900xtx (x1950xtx), ta má v max loadu určitě spotřebu jako některý karty s dvěma konektory...

jinak HD 5850 má dlouhý PCB :shock: , když má karta pcb do 27cm tak to jde(chápal bych to kdyby někdo na tu kartu neměl místo ve skříni)

jinak proč schováváš Voodoo 5 6000? hm, pokud se ti nelíbí dlouhý pcb tak mi jí klidně daruj, já se ti klidně objetuju :twisted:
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
chosen
 
Příspěvky: 916
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Stratov

Příspěvekod no-X » pon říj 11, 2010 10:18 am

chosen: 6k má jen jeden napájecí konektor

chosen píše:co taková x1900xtx (x1950xtx), ta má v max loadu určitě spotřebu jako některý karty s dvěma konektory...

fakt? :)

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » pon říj 11, 2010 10:25 am

chosen píše:...

neryp,musi ti byt jasne co som mal na mysli-ale dobre,specialne pre treba edit a zmena z nizka->nizsia..


ad 6k,co dodat,ak chces aj ty mat doma kus umenia,kup si vlastny,na ebayi je prave jeden v ponuke.. :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

PředchozíDalší

Zpět na 3D grafika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron