GeForce FX

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

GeForce FX

Příspěvekod havli » sob kvě 31, 2014 5:36 pm

Jako soucast meho testu grafik jsem meril i GF FX a narazil jsem na zajimave vysledky...

FX 5200, 5600 a 5700 maji dost podobne parametry a presto se vykon hodne lisi.

FX 5200 => 128MB, 128bit, 250/400MHz, 4 ROPS, 4 TMU, 4ps, 1vs
FX 5600 => 128MB, 128bit, 325/550MHz, 4 ROPS, 4 TMU, 4ps, 1vs
FX 5700 => 128MB, 128bit, 425/650MHz, 4 ROPS, 4 TMU, 4ps, 3vs

Vykon vypada takhle:

Obrázek

Obrázek

Povetsinou je rozdil vetsi, nez je narust frekvence GPU/RAM. Quadro FX1100 (~GF FX 5700) misty dava i dvojnasobek vykonu FX 5600. Pochybuju, ze to maji nasvedomi vertex shadery navic - ty pokud vim byly vzdycky na grafikach vesmes na ozdobu. Stejne tak se nemuze uplatnit fixnuta podpora SM 2.0 na FX 5700, protoze hry v tabulce vyse pouzivaji jen DX7/8. Takze otazka zni - kde se bere ten vykon navic? :)
havli
 
Příspěvky: 1248
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové

Zpět na 3D grafika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník

cron