Diskuze: nVidia vs. 3Dfx, ATi, PowerVR, Rendition...

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Příspěvekod no-X » úte úno 05, 2008 12:35 am

Tak nám zabili Ageiu, paní Müllerová...

http://www.nvidia.com/object/io_1202161567170.html
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod wizzy » úte úno 05, 2008 8:41 am

No ona to byla pro chudinku spíš rána z milosti, ne?
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
 
Příspěvky: 1728
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník

Příspěvekod Kayman » úte úno 05, 2008 10:20 am

zase, ja to neberiem prilis tragicky. aspon je takto vacsia sanca, ze konecne vyjde ut3 aj pre linux :)
:)
Uživatelský avatar
Kayman
Linux user
 
Příspěvky: 766
Registrován: sob pro 04, 2004 11:16 am
Bydliště: SK, BA

Příspěvekod ps47 » úte úno 05, 2008 11:08 am

shit.no nic,budem musiet tu kartu rychlo kupit kym uplne zmizne z obchodov..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod chosen » úte úno 05, 2008 4:54 pm

no jo u nás je cena od 3000 Kč pro info
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
chosen
 
Příspěvky: 916
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Stratov

Příspěvekod scot666 » úte úno 05, 2008 7:26 pm

Na oc foru ji jeden typek prodava, zatim nejvyssi nabidka je litr.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
scot666
Senior member
 
Příspěvky: 633
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín

Příspěvekod no-X » ned kvě 30, 2010 6:51 pm

After we published a [GTX260 ]review – without any support from them, N.B. – they complained that we didn’t talk about CUDA or PhysX. I replied saying that we weren’t going to talk about these subjects because we thought they were not relevant to the average user, and we usually don’t re-write reviews. I think this is funny, we have to make a lot of effort to get samples because NVIDIA doesn’t help us and then when we publish the review they complain?

So apparently NVIDIA’s philosophy is “is you don’t say what we want you to say, we won’t support you anymore”. It is amazing how some manufacturers try to control what the media publish about them and try to brainwash journalists.


http://www.hardwaresecrets.com/blog/NVI ... ecrets/174
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod no-X » úte čer 07, 2011 12:23 pm

Microsoft má už 11 let předkupní právo na Nvidii

http://www.diit.cz/clanek/microsoft-ma- ... dii/38327/
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » čtv bře 22, 2012 10:29 pm

pct píše:Další featurou je FPS limiter. Zde si můžete nastavit požadované fps dle libosti. Pokud například víte, že vámi oblíbená hra běží na 100+ fps, stačí snížit na 60 fps a tím razantně klesne spotřeba, zahřívání karty a také hlučnost chladiče. Však vy si už využití pro tuto novinku najdete.

yaaay. v nieco taketo som dufal roky.. snad si aj ati vezme priklad :)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » čtv bře 22, 2012 10:47 pm

Něco takového tu mělo být roky, ale jedna věc je popis a druhá věc je praxe, co když to bude dělat input lag nebo tak. To samé ten adaptivní Vsync, atd.

Musim to otestovat, karty mám ale... čas a zraví ne, snad zejtra.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod ps47 » čtv bře 22, 2012 10:53 pm

kaslat na input lag, podstatne je ze starina ktora bola nehratelna pretoze ficala 500+ FPS pojde jednym klikom prehodit na pohodovych 60.. teda nieze by ma to nejak muselo trapit, minuly mesiac som zaplatil skolne, a vyzera to tak ze moja penazenka sa z toho bude spamatavat tak zhruba do leta (a to som chcel kupit bycikel, nejake saty, a uz by sa konecne patrilo aj novy komp.. nic, bez bycikla prezijem, nosit budem stare handry, a peniaze na komp z vysockujem v lete na narodeniny)..

life is shit.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » čtv bře 22, 2012 10:58 pm

Jak kašlat na input lag? Pokud na něj chcdš kašlat mohl jsi si zapnout Vsync a mít 60fps už teď ale s input lagem.

Každej to vnímá jinak já ho nemůžu vůbec vystát, je to jako kdyby jsi mi trhal vlasy.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod ps47 » čtv bře 22, 2012 11:13 pm

vsync nefunguje vzdy. nic, s trochou stastia otestujes a das vediet.


edit: nieco co som nasiel na ftp matroxu, moze sa to niekedy zist.

ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/utils/tech_sup
ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/archive/turbogl/
Naposledy upravil ps47 dne pát kvě 18, 2012 10:15 am, celkově upraveno 1
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » sob bře 24, 2012 4:09 am

OK, takže frame limiter funguje, ale jen v D3D, ne OGL. A funguje perfektně, když si nastavíš menší číslo než máš Vsync, tak můžeš hrát i s vsync a nemáš inputlag.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » sob bře 24, 2012 11:35 am

Jaký smysl má používat v-sync, pokud je framerate konstantně nižší než obnovovací frekvence monitoru? :)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » sob bře 24, 2012 2:53 pm

Protože tearing se projevuje i když je frameratemmenší než refresh rate. (ano ten jejich novej adaptive Vsync toto neřeší), a když si tam, dáš lock na 58 fps + vsync (když má monitor více HZ můžeš výš) a zároveň vsync, tak nemáš tearing, je to takové krásně smooth a zároveň nemáš inputlag, ideální stav.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Re: Diskuze: nVidia vs. 3Dfx, ATi, PowerVR, Rendition...

Příspěvekod ps47 » pát led 25, 2013 10:52 pm

3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7960
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Re: Diskuze: nVidia vs. 3Dfx, ATi, PowerVR, Rendition...

Příspěvekod havli » pon srp 25, 2014 9:46 pm

To me tak napadlo...
3dfx melo patentovany multitexturing, ktery jim pak nvidia vesmes ukradla a pouzivala na svych kartach od TNT vyse. Byly kolem toho pak soudy a tahanice, to je jasna vec. Ale jak tohle poresili ostatni vyrobci grafik? ATi, Matrox i S3 prece taky pouzivali na svych kartach multitexturing... Meli ho licencovany od 3dfx nebo taky ukradeny?
havli
 
Příspěvky: 1252
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové

Předchozí

Zpět na 3D grafika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron