Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Příspěvekod ps47 » pát pro 04, 2009 11:10 pm

DOC_ZENITH/XAN píše:Zbav se hlavně tý K8 to je prostě naprosto out i když má přes 3 ghz.

nieje dovod-ten komp pouziva bracho a zatial mu vyhovuje,ja som na tej 4400vke a aj ta mi uplne staci..treti komp (a64 3700/x1950pro agp) sa pouziva hlavne na net (tiez overkill).. :)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7940
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » sob pro 05, 2009 9:11 pm

NewEgg už má skladem tři modely HD5850 a tři modely HD5870. Bohužel jsou to z většiny výrobci, kteří se k nám nedovážejí (Diamond, HIS, XFX)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Ren » pon pro 07, 2009 6:53 pm

A neni to uz par mesicu co vysly? ;(
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod chosen » pon pro 07, 2009 7:11 pm

přes dva měsíce
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
chosen
 
Příspěvky: 916
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Stratov

Příspěvekod no-X » pon pro 07, 2009 7:20 pm

Je. Ale jak jsem psal, výtěžnost u high-end čipů není velká (u RV870 bych odhadoval tak 40%) a ATi nemůže zvýšit objednávky, protože TSMC už nemá volné výrobní kapacity.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Ren » pon pro 07, 2009 7:22 pm

To sice chapu a je to moc hezke, ale je mi uplne jedno, jestli za to muze ATi, nV nebo TSMC. Zkratka si nemuzu koupit produkt ktery chci i kdyz byl uveden a to sux.:-/
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod no-X » pon pro 07, 2009 7:30 pm

Já tě chápu, ale takhle to prostě je... A ne, není to moc hezké. Je to situace, která ještě na trhu s grafickými kartami nebyla.

Nevěřím ani spekulaci, podle které je nedostatek čipů záměrem ATi a nVidie, který má vést ke zvýšení cen. Ceny jsou už hodně vysoko, na prodejích by se dalo skvěle vydělávat, ale hardware přesto není.

Je to prostě důsledek řady různých průserů...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Ren » pon pro 07, 2009 8:00 pm

jj, je to proste pech. Zas se mi to obecne stava docela casto, dan za early-buying..Takze jsem vcelku zvykly, a obcas i usetrim, protoze nez to dorazi, ja si nakup treba rozmyslim nebo se zase shlednu v necem uplne jinem.:-)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod Ren » úte pro 08, 2009 11:30 am

Ac uz to neni aktualni, mam tu oficialni vyjadreni.
rama píše:Dx11 uses the same code as dx10 for now (we eve disabled the dx11 option ).
As usual you'll want an Intel cpu for pcsx2. AMD's work, but consider this:
A core2 8400 cpu at 4.1Ghz (which is a common and easy to achieve oc) will play most games fine.
A Phenom2 at 3.8Ghz (which is also common, but already harder to achieve) will be around 30% slower than the core2 setup.

If core2 seems to old, then go with any of the new Intel systems that >also reach 4.1Ghz!<
Clockspeed is important for pcsx2. It needs fast SSE and high MHz.
Not many cores, not triple channel ram.


Pokud nevite, kdo je rama, tak
PCSX2 credits píše:rama: Resident hacker, uses random values until they fix something, then figures out why
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » úte pro 08, 2009 8:31 pm

secteno a podtrzeno,pokial na to len trocha mas,asi by si mal ist do toho intelu-moj posledny test to v podstate potvrdzuje,ak nechces aby ti framerate klesal pod 60FPS (ntsc),budes potrebovat nieco co je 2x vykonnejsie ako moja k8 na 3.2GHz,ta v uvodnej scene dala iba 50% plnej rychlosti,tzn na to aby to k10 islo na 100%,tak by musela byt na tej istej frekvencii 2x vykonnejsia,a o tom pochybujem.

a to sa momentalne bavime o pomerne nizkych rozliseniach,I might add.


mimochodom,nieje tu niekto s ozaj monstroznym cpu kto by vyskusal ako to bezi na niecom modernom?


edit: robili sme s chosenom nejake dalsie testy,a zda sa ze niekde bude nejaka zrada,nevieme sa dostat cez 30fps v tej uvodnej scene,intel aj amd..idem trocha googlit.


edit2: ok,dokladne som to opiekol na 6400vke-poznatky: pal verzia je na hranie vhodnejsia.animacky su sice pomalsie a sem tam maju artefakty,ale cpu je dostatocne rychle aby ich utiahlo takmer na 100%,a tie obcasne artefakty sa prezit daju.samotna hra bezi o dost lepsie-prva scena je na 65% rychlosti (ntsc 50%),co nieje nic moc,ale ked clovek bezi dalej tak sa to drzi medzi 80%-100%,a spomalenie v ramci 20% je volnym okom skoro nebadatelne.tzn niektore sceny iste budu pomalsie ako optimum,ale vela ich nebude (viz to co povedal bracho ktory presiel celu hru-oblasti kde to islo vylozene spatne nebolo vela-nespomenul si ani na jednu konkretnu,cize ich bolo asi ozaj iba zopar).


tzn,my final recommendation: mierne sa priklanam k intelu,aj ked je drahsi,poskytne plynulejsi zazitok,v pripade nedostatocnej frekvencie pomoze mierny overclok.na zvazenie ale stoji aj spomenuta alternativa s amd ktore by sa v pripade nedostatocneho vykonu do 7 dni vratilo,resp vymenilo za intel (cize v podstate to co som uz povedal,oh well :roll: )..na zaver-ani intel ti nezaruci ze hra pobezi vzdy na 100%,obcasnym prepadom sa jednoducho asi nevyhnes,aj ked by ich malo byt malo.


.
.
.
.
.
there is no such thing as perfection in this world.

Obrázek
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7940
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » stř pro 09, 2009 4:18 pm

Tak to dekuju za takhle extensivni testovani vam obema. Mozna by nebylo od veci vyvesit to v nejak ucesane podobe na ngemu, at to nezmizi ze sveta. Jak se zda, zkratka jeste neni hw na perfektni chod PS2, a s tim, jak posledni leta stagnuje evoluce CPU to ani do budoucna moc dobre nevidim. Zda se, ze optimalizace PCSX2 jsou jedine, co to muze zachranit. 5800 k mani take nejsou, takze nez bych stavel nejakou plecku na ktere to ani nepojede plynule, asi to pustim k vode. Prosinec uz take pokrocil a po Novem roce budu mit uz dost jinych starosti, jak uz jsem vzpomenul...Uvidim, urcite se k tomu vratim, ale kdy to bude netusim. Kdyby tak chteli udelat vic veci jako GOW: Collection, nemuseli bychom to resit vubec.
Uvodni scenou mas na mysli scenu, kde se setka Reks s Baschem na nadvori Nabradia's castle? Jestli mas po ruce saves, zkus Bhujerbu a Lhusu mines, ty jsou jeste horsi.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » stř pro 09, 2009 4:33 pm

myslim ze saves by sa este mali valat niekde na disku,skusim ci tam akurat nebudu spomenute lokacie..ad prva scena,jj,to by malo byt ono,viz obrazok:

Obrázek

akonahle prebehnes ku tym schodom,fps su na 80-100% a si za vodou.tiez som skusal posledny brachov savestate-bitka s nejakym bossom,vsetko okolo expodovalo,ziarilo a strielalo v plnom style ff ultimatnych utokov,ale na moje prekvapenie sa fps stale drzalo na 100%-ktovie co za sceny su pre emulator najtazsie..vyskusam tie stare savy.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7940
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » stř pro 09, 2009 5:26 pm

jj, to je presne ono. To, co je narocne jsou stromy vpravo nad hradbou, poznas to hned v uvodu, kdyz kamera dela pan po okoli. Jakoby engine renderoval i sceny mimo obraz po nejakych sektorech, protoze jak rikas, ve chvili kdy prejdes k brane je vsechno ok.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » stř pro 09, 2009 7:03 pm

tak v tych lokaciach saves nemam,ale po vyskusani zopar dalsich mozem konstatovat ze to co zabija vykon je (s velkou pravdepodobnostou) geometria.tzn,bilion efektov v jednej stvorcovej miestnosti nieje problem,velky kus rozboreneho mesta v ktorom sa nic nedeje ano.

dalsia vec-hra je v pohode hratelna aj na 65% rychlosti (testujem na 4400vke),to je cca hranica kde este stale stiha zvuk a tym padom nieje problem..ak to zlezie nizsie zvuk uz trha a hra prestava byt enjoyable,"uz aby som sa dostal do lokacie kde to pojde rychlejsie".. :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7940
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » čtv pro 10, 2009 5:31 pm

Tak ja to mam trochu jinak, pro me neni 'enjoyable' nic krome 100%..Jinak bych tu nedelal cavyky.:-) Ohledne geometricke teorie naprosto souhlasim, evidentne vyzaduje mnohem vic cyklu, nez pro PC relativne narocneji vypadajici svetelne efekty.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » čtv pro 10, 2009 6:24 pm

nj,kolko ludi,tolko chuti.. :D
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7940
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » pon bře 22, 2010 12:09 am

Nahodou na zpusob jak provozovat FMV v poradku jsi neprisel? Obcas to totiz pustim na MBP a ve vetsine lokaci to ujde, jen ty animace boli..

Uz jsem se myslim zminil, ale...Kdyz vidim, jak detailni modely ve hre opravdu jsou..Reminky na brneni, ktere na TV nejsou vubec videt, se tady viditelne pohupuji do rytmu kroku postav a podobne..Vyvojari museli trpet tohle hodit na TV. XII vysla relativne pozde, a vic nez pul prace animatoru vyslo vnivec, pritom na kazdem stole ve SqS uz musel lezet vyvojovy kit PS3. V Evrope vysla dokonce v dobe, kdy si Japonsko stezovalo, ze na svych novych PS3 nemaji co hrat...Takove skody. A jednou PCSX2 rozchodi i Killzone, to bude parada.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » pon bře 22, 2010 2:11 am

ono tam toho vela navymyslis,spravne to bude bezat az ked to vyvojari fixnu..pokial viem tak zatial ziadna zmena (aj ked medzitym vysli nove verzie pluginov,ked budem mat cas tak pretestujem)-cize v skratke ff12ntsc ok,ff12pal bugs&slow,ffx2 bugs&extremely slow,ffx ok&tearing,ako som uz spominal..uvidime co pinesie pcsx2 0.9.7,snad sa toho ipu konecne trocha chytia.


ad tie "zbytocne" detaily,evidentne ratali ze moze prist cas ked to niekto hodi na kvalitne zobrazovadlo..a nemylili sa,aj ked myslim ze prave s emulatorom asi nepocitali. :)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7940
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » pon bře 22, 2010 6:48 pm

OK, takze cekat, jako vzdy..
Ne-e, to neni tim. Vezmi si, jak dynamicka kamera ve FF byva, nekdy na rameni modelu a vzapeti 10m daleko, textury ulozene na DVD a VRAM vcelku dost. Je jasne, jak se rozhodnes. Vyhodou je to, ze dnes to opravdu ocenime..Ale vem si, jak je muselo bolet sypat to z Mayi do TV a videt vsechny ty detaily mizet...
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod Ren » sob bře 27, 2010 2:37 pm

Takze vysel updatovay balik pluginu, pricemz hlavni zprava je hw AA v GSdx! Tech par procent co melo GPU volnych je konecne mozne vyuzit a mame to ted CPU i GPU 100% load. :-) Rekl bych, ze je to mozna i rychlejsi, coz muze byt ciste subjektivni dojem, na kazdy pad pomalejsi to neni urcite.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2740
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

PředchozíDalší

Zpět na 3D grafika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron