AGEIA PhysX: akcelerátor fyziky

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Příspěvekod Bob van Sikorski » pon říj 26, 2009 10:55 pm

no však to je taky všechno důsledek monopolního chování microsoftu, který prostě directX a různá win api drží pod pokličkou. NEELIE KROES NA NĚJ!!!!! :twisted:
Uživatelský avatar
Bob van Sikorski
ex certifié fanATIque
 
Příspěvky: 2040
Registrován: stř pro 01, 2004 7:18 pm
Bydliště: Poděbrady

Příspěvekod ps47 » pát led 08, 2010 1:48 am

aby som nezabudol,dalsi navod ako to rozbehnut..

mimochodom,ak dobre citam tak posledny physx driver mi znefunkcni moju ppu1 pretoze primarnu mam ati,tak este raz vdaka,nvidia :evil:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7935
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » čtv dub 29, 2010 7:30 pm

http://www.extrahardware.cz/majitele-ra ... pro-opencl

vyzera to tak ze physx predsa len neskonci na smetisku dejin,co ja osobne velmi vitam,physx sa mi vzdy pacil (preto som bol taky extra nastvaty ked ho nvidia svojim pristupom takmer pochovala),a aj ked zatial este neviem(e) ci nvidia standard otvori uplne alebo len ciastocne,je to v kazdom propade krok dobrym smerom.. :)
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7935
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod chosen » čtv dub 29, 2010 7:45 pm

vážně ? no já myslím, že nvidia ani na výběr neměla než aby to takhle udělala:

http://www.ddworld.cz/herni-sekce/aktua ... acina.html

1. Half-Life 2 --> nejlepší fyzikální model co jsem kdy viděl , CPU + stará hra
2. koukni na hry založené na Havoc enginu --> taky CPU
3. a proti tomu nvidia a physx --> když se koukneš na video Batmana physx versus bez physx , tak to znamená budě je fyzika, nebo není žádná !, nevím proč by to v Batmanovi ten procesor nedal...
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
chosen
 
Příspěvky: 916
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Stratov

Příspěvekod ps47 » čtv dub 29, 2010 8:04 pm

no,ak chces poukazat na to ze nv az doteraz robila s physx umele obstrukcie,tak to nieje potrebne,kazdemu je to totiz jasne..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7935
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod chosen » čtv dub 29, 2010 8:48 pm

to taky a taky chci poukázat na to, že physx zatím nenabídlo nic, co by nenabídla konkurenční technologie, která je bezproblému počítaná na CPU
Voodoo1, Voodoo2, Velocity 100, 2*Voodoo3 2000 AGP, 2*Voodoo3 3000 AGP, Voodoo3 2000 PCI SGR, Voodoo3 3500TV (včetně chobotnice)
chosen
 
Příspěvky: 916
Registrován: pát kvě 05, 2006 9:05 pm
Bydliště: Stratov

Příspěvekod ps47 » čtv dub 29, 2010 9:09 pm

tak aktualizacia,povodna sprava bola mylne interpretovana a vsetko zostava po starom.. :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7935
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » sob kvě 01, 2010 1:21 pm

Tak pokud výkon Radeonů v OpenCL zůstane tak patetickej jak je teď ala...

Obrázek

Obrázek


Aka HD4870 konkurencí 8600GT a 5870 je sice x krát lepší, ale furt to stojí za prd, tak NV může ůstat klidná, dokonce by pak mohli tvrdit že to přepsali pro univerzální rozhraní a jejich karty furt vítězí. Nicméně by to bylo riskantní, OpenCL může běžet na všem když to driver umí. Může běžet na CPU x threadově, může běžet i na raid řadičích, klidně čipu X-fi zvukovky, atd. Ono by se taky mohlo ukázat že celý GPU physx je naprosto nepotřebný.

GPU physx by bylo dobrý kdyby nezpomalovalo práci toho GPU při redneringu, ale to se neděje. A Metro je dobrym příkladem jak se to dá udělat přes CPU tak že to jede rychlejc než přes GPU nvidie. (pokud jich nemáte více aby jedno jelo čistě fyziku)
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod Kayman » pon srp 02, 2010 12:21 am

tak ma napadlo, ako je vlastne podpora tych starych physx pci kariet? kebyze si taku zozeniem tak normalne bude fungovat, hej? :)
:)
Uživatelský avatar
Kayman
Linux user
 
Příspěvky: 766
Registrován: sob pro 04, 2004 11:16 am
Bydliště: SK, BA

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » pon srp 02, 2010 12:33 am

Nevim jak je to dlouho, ňákej ten měsíc, ale podpora PPU ze strany NV již skončila, v budoucnu jen s geforce. Bohužel.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod Kayman » pon srp 02, 2010 7:47 am

oh, mrchy su to..
dik ;)
:)
Uživatelský avatar
Kayman
Linux user
 
Příspěvky: 766
Registrován: sob pro 04, 2004 11:16 am
Bydliště: SK, BA

Příspěvekod ps47 » pon srp 02, 2010 10:52 am

musis pouzit starsi ovladac (napr posledny od ageiy),potom ti karta pojde bez problemov..physx hry samozrejme pojdu iba tie ktore nepotrebuju najnovsi ovladac.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7935
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » čtv srp 26, 2010 4:05 am

http://timeslip.users.sourceforge.net/index.html
http://realworldtech.com/page.cfm?Artic ... 142143&p=1

Timeslip sa mrkol na cpu physx,a ked on potvrdzuje ze implementaciou sse by to mohlo bezat dvakrat lepsie,mam tendenciu tomu verit.


nvidiaaa,bud physx uvolni alebo definitivne pochovaj,toto schvalne udrzovanie v umelej kome ma uz zacina pekne stvat.. :evil:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7935
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod ps47 » ned kvě 15, 2011 5:13 am

..aby sa mi to nestratilo,posledny funkcny ovladac od nvidie pre ppu1 je PhysX_8.04.25_SystemSoftware.exe,novsie verzie ppu1 znefunkcnia (aj ked sa na prvy pohlad tvaria ze je vsetko ok).ovladac funguje aj pod win7 64bit.


edit: plus win7/vista fix pre cellfactor..

edit2: http://physxinfo.com/forum/index.php?topic=120.0
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7935
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Předchozí

Zpět na 3D grafika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron