Historie 3Dfx a ostatních

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Kolik pipelines má S3 Savage 4?

2x1 (2 pipelines s jednou texturovací jednotkou na každé)
4
29%
1x2 (1 pipeline se dvěma texturovacími jednotkami)
8
57%
1x1 (1 pipeline s jednou texturovací jednotkou)
2
14%
 
Celkem hlasů : 14

Příspěvekod swarm » pon lis 28, 2005 5:48 pm

no-X píše:3) 1 pipelines s 1 text. jedn. (to by bylos tejně jako Savage 3D)
Tak tohle muzes rovnou vyloucit podle vypisu OGL extenzi pro Savage4 tohle neni mozna varianta ;-).
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)

Příspěvekod Taskr » pon lis 28, 2005 6:26 pm

S3 Savage 2000 byla 2x2, tahle je tuším 2x1, 1x1 určitě ne.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Taskr
VIP
 
Příspěvky: 637
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod swarm » pon lis 28, 2005 6:39 pm

Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)

Příspěvekod no-X » pon lis 28, 2005 6:45 pm


Na to jsem koukal. Ale nevím jak je to důvěryhodný. Takže ji asi testnu. Doufám, že poměr single/multi-texturing bude alespoň jednoznačnej.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod BOSS » pon lis 28, 2005 9:06 pm

Taskr píše:Jen doplním, že FPS na Voodoo2 ve hře Forsaken, jsou zřejmě přehozená se hrou Turok (je to patrné s ostatních karet).
.

EE..JE TO V PORIADKU :D
glide wrapper
Uživatelský avatar
BOSS
Zlobidlo
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob zář 03, 2005 6:05 pm
Bydliště: Bardejov

Příspěvekod no-X » pon lis 28, 2005 10:54 pm

Savage 4 Plus (110*125):

3DMark 2001SE default:

single: 45,6
multi: 76,0

3DMark 2001SE 640*480/16 Z24 DXTC:

single: 68,1
multi: 107,6

3DMark 2001SE 640*480/16 Z16 16bit:

single: 96,8
multi: 111,5

3D Mark 2000 default:

single: 101,0
multi: 109,1

3D Mark 1999 default:

single: 104,2
multi: 107,5


Takže to vypadá na 2x1...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ghost » úte lis 29, 2005 12:09 am

a ako si na to priešiel? Obrázek
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2470
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod no-X » úte lis 29, 2005 12:47 am

Pokud má pipeline více texturovacích jednotek, dokáže je využít pouze při multitexturingu (případně při trilineární filtraci apod.). Pokud se používá single-texturing s maximálně bilineární filtrací, pracuje pouze jedna texturovací jednotka a druhá zahálí.

Takže čip s jednou pipeline, která má dvě texturovací jednotky, by měl při multitexturingu (kdy pracují obě text. jednotky) téměř dvojnásobný fillrate, oproti single-texturingu (kdy pracuje jen jedna).

Naproti tomu čip, který má jen jednu texturovací jednotku na pipeline jede v obou případech na max a výsledky na single i multi jsou zhruba srovnatelné.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ghost » úte lis 29, 2005 1:10 am

nj, a čo takto 32bit? skús to testnúť, nech uvidíme tú srandu :yep:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2470
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod no-X » úte lis 29, 2005 1:29 am

32bit? Nějak nechápu na co narážíš. Když měříš fillrate, je třeba eliminovat vliv propustnosti paměťový sběrnice, která jinak může výsledky velice zkreslit. Proto je u takovýhle 64bit karty vhodný použít 16bit nebo komprimovaný textury a 16bit frame buffer / z-buffer
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » úte lis 29, 2005 8:28 am

myslim ze nenaraza na nic konkretne,len chce vediet ako karta slape v 32bit :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7945
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » úte lis 29, 2005 11:12 am

Aha :-) Savage 4 nemá příliš vysoký propad výkonu při 32bit renderingu:

Obrázek

:arrow:
http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=943&p=7
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ghost » úte lis 29, 2005 12:33 pm

ale ja som myslel single/multi

Obrázek


ten datasheet nič moc :|
http://ftp.corg.ru/windoze/S3/savage4.pdf
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2470
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod no-X » úte lis 29, 2005 1:11 pm

ghost píše:ale ja som myslel single/multi

Obrázek

Ale co vlastně takovýhle fillrate test dokáže? Podle mě pouze to, že při 32bit fillrate testu je výsledek zkreslen propustností 64bit sběrnice.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod no-X » pát pro 02, 2005 12:45 am

:arrow: Historie Matroxu online.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ghost » pát pro 02, 2005 12:57 am

Gigabyte G400 :shock:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2470
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod no-X » pát pro 02, 2005 1:06 am

jj, taky jsem na to koukal jak blázen :-) Víc najdeš tady.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ghost » pát pro 02, 2005 1:49 am

no-X píše::arrow: Historie Matroxu online.

moc dobré, neni o čom Obrázek ale na záver by ešte mohlo byť multi gpu :)
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2470
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod no-X » pát pro 02, 2005 1:51 am

Původně jsem o tom uvažoval, ale už mi na to nezbyl čas a chuť :-(
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod -HoNY- » pát pro 02, 2005 5:55 pm

Možná by stálo za to tam napsat že G100 skončila u výrobců profi kancelářských PC. Ale jinak dobrý článek ;-)
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
 
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na 3D grafika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník

cron