Rush a sdílená paměť (FB+2D)

Vše co se týká Voodoo Rush, to jest problémy s nimi, identifikace atd..

Moderátoři: ps47, no-X

Rush a sdílená paměť (FB+2D)

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » čtv dub 14, 2005 11:11 pm

Já mám AT25 6mb Rush od Herculese a je pohodová, nikdy žádnej problém, 2D obraz dobrej, na výkon v 2D si taky nestěžuju a v 3D je to asi jako voodoo1 s tím rozdílem, že akceleruje i v 800x600, to V1 ne(alespoň 4mb verze) Chtěl bych znát tvé stanovisko na to No-x, že rush má prej 2mb framebuffer, 2mb na textury a 2mb na 2D, tak jak se vysvětlí to 800x600.


edit by no-X: přesunuto z V3/Dell 3000D
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod ps47 » čtv dub 14, 2005 11:19 pm

no da sa to vysvetlit dvoma spusobmi:
1)framebuffer je viac ako 2MB
2)hra nepouziva z-buffer

ad 2-prave som si pustil thief2 demo (da sa vypnut z buffer) na single voodoo2 v 1024*768.celom sa to dalo,ale na oblohe to robilo artefakty.s par optimalizaciami by to ale bolo v pohode..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7903
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » čtv dub 14, 2005 11:27 pm

XAN píše:Já mám AT25 6mb Rush od Herculese a je pohodová, nikdy žádnej problém, 2D obraz dobrej, na výkon v 2D si taky nestěžuju a v 3D je to asi jako voodoo1 s tím rozdílem, že akceleruje i v 800x600, to V1 ne(alespoň 4mb verze) Chtěl bych znát tvé stanovisko na to No-x, že rush má prej 2mb framebuffer, 2mb na textury a 2mb na 2D, tak jak se vysvětlí to 800x600.


To máš štěstí, protože Hercules byl autor PCB Rush, takže pokud někdo udělal dobrou Rush, musel to být právě Hercules :-) Tomu odpovídá i kvalita výstupu.

Ad 800x600 - to je ok; FB a 2D by měly být sdílené - nevím přesně, jak je to řešené, jestli jsou to prostě 4MB, se kterými se pracuje jako s celkem, nebo jestli jsou to 2MB, které se požívají třeba jako z-buffer atp. + 2MB čistě pro frame-buffer, nebo jestli se při double/tripple bufferingu právě vykreslovaný frame ukládá do jedné paměti a pak přesouvá do druhé (to by asi bylo blbý :?)... to ti přesně neřeknu. Jen, že se paměť 2D jádra sdílí.

Jestli je tu někdo, komu se podařilo zjistit, jak to na Rush se sdílením FBI+2D memory chodí, podělte se :D


edit: ps47 - je to právě tím větším FB
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » čtv dub 14, 2005 11:34 pm

..myslel som si.aj rush nie je zla ak je dobra :lol:..zasa to tu zacina by OT :D (dell voodoo3-rush?).
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7903
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod swarm » čtv dub 14, 2005 11:55 pm

no-X píše:Jestli je tu někdo, komu se podařilo zjistit, jak to na Rush se sdílením FBI+2D memory chodí, podělte se :D

Ta FB paměť je sdílená mezi 2D a 3D modulem. Je tam arbitr, který to přiděluje podle potřeby (3D modul má větší prioritu). Právě kvůli tomuhle dělení se o paměť je Rush o něco pomalejší než Voodoo1.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
 
Příspěvky: 1183
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)


Zpět na Tech support for 3DFX Voodoo Rush

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron