enclave na v3

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 3 čí Velocity 100/200

Moderátor: ps47

Příspěvekod Petrik9 » pon led 23, 2006 11:38 pm

Da se u V3 obejit ruzne omezeni u her.Konkretne hra Enclave,jestli je nejaka minimalni moznost jak tuto hru pod V3 rozjet?
Uživatelský avatar
Petrik9
 
Příspěvky: 566
Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvekod ps47 » pon led 23, 2006 11:55 pm

..skusit mozes vzdy.prva vec je mat xp a posledny SFFT ovladac,skus ci sa to nerozbehne.ak nie,tak si daj desktop do 16-bit modu a hru spusti v okne (ak hra nepodporuje windowed mode tak to forcni cez 3danalyze).tiez sa skus pozriet ci hra ma nejaky configuracny subor (ini alebo cfg),otvor si ho a pozri sa ci nenajdes nieco zaujimave (napr force 16bit mode,force windowed mode,force compatibility mode,force opengl atp)..

ja som rozbehol aj half life2,hrat sa to ale nedalo (bolo to prakticky bez textur)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Petrik9 » úte led 24, 2006 12:37 am

ps47 píše:..skusit mozes vzdy.prva vec je mat xp a posledny SFFT ovladac,skus ci sa to nerozbehne.ak nie,tak si daj desktop do 16-bit modu a hru spusti v okne (ak hra nepodporuje windowed mode tak to forcni cez 3danalyze).tiez sa skus pozriet ci hra ma nejaky configuracny subor (ini alebo cfg),otvor si ho a pozri sa ci nenajdes nieco zaujimave (napr force 16bit mode,force windowed mode,force compatibility mode,force opengl atp)..

ja som rozbehol aj half life2,hrat sa to ale nedalo (bolo to prakticky bez textur)..


No nasel jsem tam primo program na render(volby:OpenGL/D3D,u OpenGL bylo napsano nepodporovano).Na tom PC jsou ME a je to ten celer.Jsou tam nejake drivery ale uz ani nevim jake a nejake testovaci pomucky a jine to jsem nikdy nemnel v ruce...Dosud jsem shanel nejaky kloudny HW.Tak se prosim nediv kdybych neco nevedel :(
Uživatelský avatar
Petrik9
 
Příspěvky: 566
Registrován: pát led 06, 2006 4:18 pm
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvekod ps47 » úte led 24, 2006 4:24 pm

to ze opengl nieje podporovane zas az tak vela neznamena,vela hier ma "unsupported" opengl renderer kt. je urceny na testovacie ucely,napr hitman2/3.skus dat do adresara hry mesafx opengl32.dll,uvidime co to spravi..

edit: prave som pozeral readme dema a je tam toto:
Unsupported Video Cards that work with some issues:
NVidia TNT2
Kyro I
Kyro II

a 16-bit mod je tiez podporovany,takze pokial nebude problem s formatom textur a ich velkostou,tak by sa to mohlo rozbehnut aj pod D3D (pod win2000/xp so SFFT samozrejme,pod win9x/me budes asi odkazany na to ci to rozbehnes pod opengl alebo nie).a konfiguracny subor sa vola environment.cfg :wink:

edit: tak som pozeral demo a mam pre teba konfig kt mozes skusit.takze najprv si daj mesafx a posledny glide3x do adresara hry (viz V3 FAQ),potom si editni environment.cfg a prislusne hodnoty uprav nasledovne:

Kód: Vybrat vše
VID_RENDER=OpenGL
XR_SURFOPTIONS=1
VID_MODE=640 480 16 60
XR_SHADOWDECALS=0
XR_LODSCALEBIAS=1.000000
VP_FOV=95.000000
VP_FRONTPLANE=0.500000
VP_BACKPLANE=5000.000000
XR_FLARES=0
XR_DLIGHT=1
XR_FASTLIGHT=0
XR_WALLMARKS=0
XR_LODOFFSET=0.000000
XR_STENCILSHADOWS=0
XR_PORTALTEXTURESIZE=256
XR_SHADOWDECALTEXTURESIZE=256
VID_VSYNC=0
R_PICMIP0=3
R_PICMIP2=3
R_PICMIP3=3
R_PICMIP4=3
R_PICMIP5=2
R_PICMIP6=3
R_PICMIP7=3
R_PICMIP1=3
r_anisotropy=0.000000


uloz,a skus to spustit.uvidime co z toho vylezie :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA


Zpět na Tech support for 3DFX Voodoo 3 (Velocity 100/200)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron