banshee a teplota

Jakákoli problematika co se týká Voodoo Banshee

Moderátoři: ps47, no-X

banshee a teplota

Příspěvekod sajgon » pon kvě 10, 2004 12:34 pm

zdravim, v mistnim obchode s pc sem v bazaru sehnal banshee za 250,- pred chvili jsem ho zkusil rozchodit na kompu P200mmx karta funguje, ale po projeti wizmarku (necela minuta podle me) karta desne topi ze nejde udrzet ani ruka na chladici na gpu. Nevim jestli je to normalni nemam zkusenost s touhle kartou ale takhle topily az voodoo 3 ne? jinak je to 3D Blaster.
sajgon
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 06, 2004 6:58 am
Bydliště: Brno

Banshee

Příspěvekod no-X » pon kvě 10, 2004 12:40 pm

Creative 3D Blaster Banshee je chlazen jen pasivně, takže se asi není čemu divit. Čip má sice oproti V3 trochu nižší takt a jen jednu TMU, ale je vyráběn starší technologií (0,35 oproti 0,25). Pokud se karta nekouše a obraz se nerozpadá, je snad vše OK. S pasivně chlazenou banshee zkušenosti nemám, moje je chlazená aktivně, tak pro jistotu počkej na názor někoho jiného!
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Re: Banshee

Příspěvekod sajgon » pon kvě 10, 2004 2:58 pm

no-X píše:Creative 3D Blaster Banshee je chlazen jen pasivně, takže se asi není čemu divit. Čip má sice oproti V3 trochu nižší takt a jen jednu TMU, ale je vyráběn starší technologií (0,35 oproti 0,25). Pokud se karta nekouše a obraz se nerozpadá, je snad vše OK. S pasivně chlazenou banshee zkušenosti nemám, moje je chlazená aktivně, tak pro jistotu počkej na názor někoho jiného!


caues jako vzdy dik moc:) tohle sem nevedel a uz je mi to jasne nu ja ji tam mel jenom chvilku abych zjistil jestli je vubec ok az doma odzkousim na hrach te doby:) ale pro jistotu sem si vyrobil chlazeni..chladic z cpu do zaslepky bude foukat na pasiv o:)
sajgon
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 06, 2004 6:58 am
Bydliště: Brno

Re: Banshee

Příspěvekod K!ll3r » pon kvě 10, 2004 5:04 pm

sajgon píše:
no-X píše:Creative 3D Blaster Banshee je chlazen jen pasivně, takže se asi není čemu divit. Čip má sice oproti V3 trochu nižší takt a jen jednu TMU, ale je vyráběn starší technologií (0,35 oproti 0,25). Pokud se karta nekouše a obraz se nerozpadá, je snad vše OK. S pasivně chlazenou banshee zkušenosti nemám, moje je chlazená aktivně, tak pro jistotu počkej na názor někoho jiného!


caues jako vzdy dik moc:) tohle sem nevedel a uz je mi to jasne nu ja ji tam mel jenom chvilku abych zjistil jestli je vubec ok az doma odzkousim na hrach te doby:) ale pro jistotu sem si vyrobil chlazeni..chladic z cpu do zaslepky bude foukat na pasiv o:)


to je ono vzduch je vzduch proc ji trapit jenom pasivem :wink:
Uživatelský avatar
K!ll3r
Čestný člen
 
Příspěvky: 500
Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
Bydliště: Ustí n/L

dalsi problemek s banshee

Příspěvekod sajgon » stř kvě 12, 2004 1:00 pm

takze kartu jsem mel prvne na p200mmx ovsem starsi hry nejely moc dobre (nfs2se, turok atd) podle me shitozni deska stara (via). Nakonec sem sehnal 1GHZ celeron a to uz je o necem jinem:) Ovsem nainstalil sem drivery od creativu, dx8.1 a ejhle..hry pod D3D jedou v poho ale pod glide a opengl sou ve hrach chyby takove fraktaly rekl bych:) neco jako by se hry spustily s 256 barevama, nechapu to asi ovladace spatne , ale s tema samyma na s 200mmx jelo vsechno v poradku az na tu rychlost:) je taky mozne ze by se podelaly pameti na karte? Ale to by zase podle me nejely ani hry pod d3d ne? nu zkusim jeste jine ovladace a dam vedet.

bylo to ovladacema 3D Blaster asi nema moc aktualni na webu:) stahnul sem z voodoofiles nejake xgame s podporou dx8 a vali vsechno uz i quake 3 o)
sajgon
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 06, 2004 6:58 am
Bydliště: Brno

256 barev

Příspěvekod no-X » čtv kvě 13, 2004 12:47 pm

Jéé, to už jsem taky zažil a pěkně mě to vylekalo. vypadá to opravdu divně. Měl jsem to s V2 a jen při 800*600, ale už nevím, jestli jen s jednou karotu, nebo jen s SLI (v opačném případě to právě bylo OK). Myslím, že to bylo s jednou kartou při 800*600 - jistej si ale nejsem... První, co mě tehdy napadlo byl pos... RAMDAC. Ale je to asi driverama, HW je OK.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6909
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Re: 256 barev

Příspěvekod sajgon » pát kvě 14, 2004 9:32 am

no-X píše:Jéé, to už jsem taky zažil a pěkně mě to vylekalo. vypadá to opravdu divně. Měl jsem to s V2 a jen při 800*600, ale už nevím, jestli jen s jednou karotu, nebo jen s SLI (v opačném případě to právě bylo OK). Myslím, že to bylo s jednou kartou při 800*600 - jistej si ale nejsem... První, co mě tehdy napadlo byl pos... RAMDAC. Ale je to asi driverama, HW je OK.


to jo ja zas myslel ze sou spatne pameti na karte ze se jako podelal pri tech prestavbach a meneni:) ale ne je to fakt ovladacema mozna kdybych si nainstalil dx7 a ty drivery od creativu tak to pude treba nejsou pro dx8 sem uz zpetne nezjistoval:)
sajgon
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 06, 2004 6:58 am
Bydliště: Brno


Zpět na Tech support for 3DFX Voodoo Banshee

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron