Asynchroní takty

Jakákoli problematika co se týká Voodoo Banshee

Moderátoři: ps47, no-X

Asynchroní takty

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » čtv bře 03, 2005 4:16 am

Mám tu jednu prostou otázku: Proč byla banshee taktována asynchroně paměti/čip, když všechny ostatní voodoo jely synchroně a jakej má výkonostní dopad, když se použije synchroního nebo asynchroního taktování.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » čtv bře 03, 2005 9:09 am

Banshee jako jediná vůbec podporuje asynchronní taktování, negativní vliv na výkon to určitě mít nebude a podle mě to bylo z důvodu lepších možnosti přizpůsobit se situaci na trhu (B byla vyráběna 350nm procesem, takže jádro nemohlo běžet na příliš vysokých frekvencích, což mohly kompenzovat rychlejší paměti).
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice


Zpět na Tech support for 3DFX Voodoo Banshee

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron