Retro test V5 6000

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 5 , čili VSA-100

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Retro test V5 6000

Příspěvekod scot666 » úte kvě 24, 2005 1:55 pm

Pokud jste ještě neviděli, zkoukněte:
http://www.x86-secret.com/articles/dive ... 6kgb-1.htm
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
scot666
Senior member
 
Příspěvky: 633
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín

Příspěvekod -HoNY- » stř kvě 25, 2005 1:05 pm

To si sem nemel davat, sem z toho uslintanej, asi si jednou budu muset V5 6K koupit :roll:
Pěkný i ta historie, podle mé nebyla ideálni ta testovací sestava, chtelo by to nejakou lepsí desku s KT333 co dá víc FSB a AXP-M tak na 2400MHz a 1GB TCCD 2-2-2-5 :twisted:
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
 
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod swarm » stř kvě 25, 2005 8:38 pm

-HoNY- píše:Pěkný i ta historie, podle mé nebyla ideálni ta testovací sestava, chtelo by to nejakou lepsí desku s KT333 co dá víc FSB a AXP-M tak na 2400MHz a 1GB TCCD 2-2-2-5 :twisted:

Mno já si myslim, že by to tu 3Dfx už nijak výkonem nezáchranilo. Stejně jsou zajímavé ty údaje, jako je třeba rychlost vertex osvětlení atd. Je vidět, jak to T&L v těhle extrémních případech fakt pomáhá i na o tolik rychlejším a novějším procesoru.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
 
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)

Příspěvekod ps47 » stř kvě 25, 2005 8:51 pm

..musime si ale pripomenut ze testoval 3dmark,quake3 a doom3.zaujimavy vyber,vsetko tituly plne kompatibilne s 3dfx :roll: .hodnota takehoto testu je asi tak minus 5. keby radsej otestil zo desat realnych hier (ten q3 mu neberiem,ale to je zalostne malo.nad 3dmarkom sa da prizmurit oko,ale testovat doom3 je zhovadilost),casovo tak od roku 1998 povedzme do 2002,hned by to bolo o niecom inom (videl si tu recenziu v5 vs gf2gts na papadoc.net? tam su realne vysledky :wink: )..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8024
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » stř kvě 25, 2005 9:15 pm

To je moc zajímavý. Asi udělám thred do testů, kde budou odkazy na testy karet na netu :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6911
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod swarm » stř kvě 25, 2005 10:20 pm

ps47 píše:..musime si ale pripomenut ze testoval 3dmark,quake3 a doom3.zaujimavy vyber,vsetko tituly plne kompatibilne s 3dfx :roll: .hodnota takehoto testu je asi tak minus 5...

Nesouhlasim. Pokud člověk tomu rozumí a ví, co hledá, tak i tyhle testy mají svou informační hodnotu. To nad čím jsem se třeba já pozastavoval, je ten výkon T&L jednotky. Jeden by myslel, že takový procesor, který je naprosto neúměrný době, kdy ty karty vyšly by jí už mohl převálcovat. Jestli tam někde byly testy i na Doom3, tak jsem je nejšpíš přeskočil, protože to testovat je imho úplně k ničemu (zvlášť když jedna karta bude muset pracovat s DOT3 a druhá se tomu vyhne).
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
 
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)

Příspěvekod no-X » stř kvě 25, 2005 10:29 pm

Brzdi :-) Jedna věc je TnL a druhá věc je optimalizace pro jednoho výrobce. Jestli chceš srovnání s TnL a bez TnL, zkus tohle:

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6911
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » čtv kvě 26, 2005 1:57 am

No-X ale uvědom si, že ty srovnáváš Gf256. TnL Geforce2 je 3x výkonější, než 256. Geforce 3 nemluvě.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » čtv kvě 26, 2005 10:10 am

O GeForce 3 nemluvě - to je dobře, ta totiž s 3Dfx nemá nic společnýho, vyšla víc než čtvrt roku po krachu 3Dfx.

Btw. podle teoretických parametrů je výkon TnL jednotky GF2 max. o 70% vyšší, než na GF256...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6911
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Ladis » čtv kvě 26, 2005 10:28 am

XAN píše:No-X ale uvědom si, že ty srovnáváš Gf256. TnL Geforce2 je 3x výkonější, než 256. Geforce 3 nemluvě.

Presne tak. A GF 256 byl taky urcen pro tehdejsi (pomalejsi) procesory (ne P4 3.2 GHz :)), takze tam HW T&L urcite taky fps pomahalo.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
Ladis
 
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy

Příspěvekod no-X » čtv kvě 26, 2005 10:44 am

Ladis píše:
XAN píše:No-X ale uvědom si, že ty srovnáváš Gf256. TnL Geforce2 je 3x výkonější, než 256. Geforce 3 nemluvě.

Presne tak. A GF 256 byl taky urcen pro tehdejsi (pomalejsi) procesory (ne P4 3.2 GHz :)), takze tam HW T&L urcite taky fps pomahalo.


Bohužel sám GF256 nemám, ale na Radeon 256 (který má TnL teoreticky rychlejší, než GF2) se to projevuje podobně i na AXP2000+. Asi časem udělám nějaké samostatné testy +TnL/-TnL :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6911
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod -HoNY- » čtv kvě 26, 2005 5:09 pm

Me pripada nejka maly vykon u V5 6K v 3D marcích polovicku tho mám já z V4 4500 :roll:
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
 
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod no-X » čtv kvě 26, 2005 6:45 pm

To jen potvrzuje, že je to správně ;-) 3DMark 2000/2001 byl čistě "na objednávku" nVidie, takže se není čemu divit, že to takhle vychází.

3DMark 2000
4500: 3400 bodů
5500: 4900 bodů

3DMark 2001:
4500: 1500 bodů
5500: 2000 bodů

(přibližný výsledky)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6911
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod -HoNY- » pon kvě 30, 2005 6:14 pm

no-X píše:4500: 1500 bodů

(přibližný výsledky)

tak tomu přidej 1500 a más to co já na své sestavě (2800.. podle driverů a OC):roll: právě proto mi připadá divný to jejich s V5 6K
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
 
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod 3dfx.fun » čtv čer 02, 2005 9:06 am

no-X píše:To jen potvrzuje, že je to správně ;-) 3DMark 2000/2001 byl čistě "na objednávku" nVidie, takže se není čemu divit, že to takhle vychází.


A to bych já zase nesouhlasil. 3Dmark byl na objednávku doby. První, kdo TaL ohlásil, byla holt nVidie, tak se to na ní shazuje. Kdyby přišla první Ati nebo Matrox bylo by to na ní.
no machine
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
 
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvekod Taskr » čtv čer 02, 2005 12:00 pm

nVidia možná byla první, co to ohlásila, ale Voodoo2 spolu s TaL vyšla mnohem dřív než GeForce 256. :o

Někdy mi připadá, že NV nemá tým vývojářů, ale tým perfektních obšlehávačů cizích technologií. (Multitexturing, FSAA, atd atd....) :evil:
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Taskr
VIP
 
Příspěvky: 639
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod no-X » čtv čer 02, 2005 12:48 pm

3dfx.fun píše:
no-X píše:To jen potvrzuje, že je to správně ;-) 3DMark 2000/2001 byl čistě "na objednávku" nVidie, takže se není čemu divit, že to takhle vychází.


A to bych já zase nesouhlasil. 3Dmark byl na objednávku doby. První, kdo TaL ohlásil, byla holt nVidie, tak se to na ní shazuje. Kdyby přišla první Ati nebo Matrox bylo by to na ní.


bohužel se pleteš :(

3DMark 2000:
zakládá na TL - proč používá TL a ne 32bit rendering, když 32bit rendering se začal používat výrazně dřív? Jednoduchá odpověď: nVidia tehdy jako jediná podporovala TL, ale zároveň měla nejpomalejší 32bit rendering (tím myslím poměr rychlosti mezi 16bit/32bit), takže by nedopadala dobře.

3DMark 2001:
jako DX8 benchmark uzavírá skóre ze 7 testů, z nichž pouze jeden využívá DX8 pixel shader a to ještě jen v záběru, který se objeví na pár vteřin. Ještě budiž, ale proč tento "DX8 test" ve skóre neohodnotí ani podporu env. bump-mappingu, kterej byl popsanej už ve specifikacích DX6 a EMBM je zařazen pouze jako samostatný test, jehož výsledek se do skóre nezapočítává? Vždyť tehdy už existovalo skoro 30 her, které EMBM podporovaly... odpověď je jenoduchá, nVidia EMBM nepodporuje ani na GF4MX a snížilo by jí to skóre :-(

docela síla je i 3DMark 2001 SE, kterej si říká DX8.1 benchmark, ale v jehož skóre se nijak podpora DX8.1 (PS1.4) nepromítne, protože v žádným z herních testů není PS1.4 použitej :-) Proč? Protože by se třeba R8500 mohla jevit jako rychlešjí, než GF4TI, který maj jen PS1.3 a to co R8500 zvládne za jeden cyklus trvá GF4TI dva cykly.

Pokud jsou nějaký 3Dmarky alespoň po teoretický stránce špetku objektivní, tak to jsou 3DMark99, 2003 a 2005.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6911
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod goosemaster » pon črc 25, 2005 12:35 am

Precital som si ten clanok a zase to prislo.... POTREBUJEM VOODOO 5 6000!!! :mrgreen: :pp: :roll:
dufam ze raz narazim na nejaku lamu co mi preda voodoo 5 6000 za 1000sk :P
goosemaster
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned črc 24, 2005 12:05 am
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod ps47 » pon črc 25, 2005 12:39 am

..snivaj dalej,vojacku :lol:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8024
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod B@RT » pon črc 25, 2005 6:56 am

až bude SK měna 1:1 s Dolarem tak ji budeš mít :wink:
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
B@RT
 
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.

Další

Zpět na Tech support for 3DFX Voodoo 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků