PCI-rework

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 5 , čili VSA-100

Moderátoři: ps47, Vykupitel

PCI-rework

Příspěvekod B@RT » pát črc 08, 2005 7:03 pm

co přesně řeší a obsahuje tato úprava V5 6000?
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
B@RT
 
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.

Re: PCI-rework

Příspěvekod ghost » pát črc 08, 2005 8:01 pm

moc o tom neviem, snáď len, že po tejto úprave by karta mala šlapať bez problémov a stabilne pri každom FSAA móde (2x, 4x, 8x)

celé dielo spočíva vo výmene (priletovanie a odletovanie) pár odporov -> klikni
Naposledy upravil ghost dne pát črc 08, 2005 8:05 pm, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2472
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod ps47 » pát črc 08, 2005 8:05 pm

PCI rework umozni stabilne provozovat 8x FSAA :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7995
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod B@RT » pát črc 08, 2005 8:05 pm

no a proč to nebylo od výrobce osazeno když to je tak prosté?
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
B@RT
 
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.

Příspěvekod ps47 » pát črc 08, 2005 8:06 pm

pretoze vsetky 6000-ovky su prototypy :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7995
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

RE

Příspěvekod Vykupitel » ned črc 10, 2005 6:05 pm

PCI REWORK snizuje latenci PCIclk myslim,ze z 26ns na16ns (tak nejak) a to umoznuje stabilni praci v 8xFSAA rezimu a stabilizuje kartu jako takovou.Jedna se v podstate o preklenuti drahy pro PCIclk,ktera je na PCB moc dlouha.

Jeste ze toho Jindru Semence mame.Takze trikrat slava tomu best engineerovi co znam :wink:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
Vykupitel
Administrátor
 
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

Příspěvekod Oblak » ned črc 10, 2005 9:39 pm

Vykupiteli, máš pravdu :) Jindro, ještě že tě máme :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Re: RE

Příspěvekod -HoNY- » pon črc 11, 2005 3:24 pm

Vykupitel píše:...

a krom toho meni tvar signalu ze?
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
 
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod no-X » pon črc 11, 2005 4:16 pm

-HoNY-: jen si počti :mrgreen:

The "PCI rework" as it is known is a fix by ex-3dfx engineer Hank Semenec to bring stability to the V6K so it can function in all modes. The rework applies to PCB versions 210-0391-001-A and 210-0391-001-A3, it also might work on other revisions but has not been tested. The fix was not suitable for production use as it disables a circuit that compensates for process shift in the VSA-100 silicon from production lot to production lot. It changes the PCI clock alignment with respect to control and data signals from the HiNT bridge to VSA-100's, it gives more setup time for the signals.

The actual hardware changes involve adding 4.7k resistors at locations RR540, R589, R717, R714 and changing the 22ohm resistors to 0 ohm resistors at the following locations – R734, R743, R735, R745. Hank indicated it took him about 60 hours of time over a 3 month period to come up with the fix and walks a fine line between working and not. Hank indicated another shift in the PCI clock as small as 1 nano-second would render the board non-functional.

The PCI rework does not work all the time, so there is a second level to it, the clock line to chip 1 has to be shortened, that is why sometime there is a wire added to the back of some boards.


Jen doufám, že mě za to někdo neukřižuje :roll:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Ren » úte črc 12, 2005 2:22 am

Proc? Ten postup neni myslim tajny..
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod no-X » úte črc 12, 2005 1:57 pm

To není, ale je to z připravované (zatím neveřejné) help page pro Voodoo 5 - 6000 :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod B@RT » úte črc 12, 2005 5:26 pm

se připravuješ na mé budoucí dotazy :D
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
B@RT
 
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.

Příspěvekod no-X » úte črc 12, 2005 5:56 pm

Je to v angličtině... ty si myslíš, že já píšu v5 help-page v angličtině? Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod B@RT » úte črc 12, 2005 6:59 pm

no já nevim ale pokecal si s oskarem taky v angličtině :wink:
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
B@RT
 
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.

Příspěvekod ps47 » úte črc 12, 2005 7:57 pm

to nieje od oskara ale od garyho :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7995
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Oblak » úte črc 12, 2005 11:34 pm

od scota sellerse :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod B@RT » ned črc 17, 2005 8:07 pm

Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
B@RT
 
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.

Příspěvekod ghost » ned črc 17, 2005 10:42 pm



zvyšuje výkon na dvojnásobok :wink: :P
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2472
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvekod B@RT » ned črc 17, 2005 10:52 pm

no že to v tvém prvním odkazu není když je to tak bezvadný
http://www.hardoverclock.org/pics/revie ... rework.jpg
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
B@RT
 
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.

Příspěvekod ghost » ned črc 17, 2005 11:10 pm

tak nakopni nejaký on-line prekladač :twisted:

The PCI rework does not work all the time, so there is a second level to it, the clock line to chip 1 has to be shortened, that is why sometime there is a wire added to the back of some boards.


*ináč vypadá to ako pekná fušerina :roll:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
 
Příspěvky: 2472
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Další

Zpět na Tech support for 3DFX Voodoo 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron