Neco je spatne...

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 5 , čili VSA-100

Moderátoři: ps47, Vykupitel

Neco je spatne...

Příspěvekod Ren » stř zář 14, 2005 5:51 pm

C1000Mhz, 256MB, V5 5k5 (spatna kombinace, vim..;-)
WinXPSP2 (=DX9c), posledni SFFT+v.control.
Hra je masivne upraveny Unreal engine, ale porad Unreal. Tak co je spatne? A to nemluvim o vecech, ktere na screenu nejsou videt, textury vypadaji jako SW render a pri pohybu "klouzou" po povrchu polygonu.

Obrázek
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » stř zář 14, 2005 5:54 pm

co je to za hru? ide to cez glide alebo D3D?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » stř zář 14, 2005 6:06 pm

Je to D3D..Takova korejska zalezitost, 2002.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » stř zář 14, 2005 6:19 pm

Hmm Lineage2, stejný engine jako ut2k4. Ale jak jsi říkal, upravenej. Od C3 patche tam funguje i HDR :roll: . Asi takhle, zkusil jsi si pohrát s nastavením v souboru L2.ini? Mělo by to fungovat. Předpokládám že víš, co tam hledat. Taky nezapomeň snížit detaily. Do 32mb Voodoo5 se těch hi-res textur moc nevejde.
Btw: Na jakym serveru jseš? :lol:
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod Ren » stř zář 14, 2005 6:25 pm

XAN> Wow..Tak tos me vazne dostal, zes ji poznal..;-) Ale UT2k4? V roce 2002? Jses si jist? Myslel jsem, ze je to puvodni Unreal.
HDR, realtime gamma korekce, hmmm... :lol:
Jak vidis, tak se k nastaveni nedostanu, takze detaily nepoladim..INI jsem jeste nezkousel, doufal jsem, ze to bude chodit rovnou. A V5 ma 64MB, prece.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod Ren » stř zář 14, 2005 6:27 pm

Minimalni pozadavky zneji C800MHz, GF2..
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod no-X » stř zář 14, 2005 6:35 pm

V roce 2002 už všichni na 3Dfx s...kašlali. Takže poslední hra, která běhá na Voodoo 5 skutečně se vší parádou je asi Seriuous Sam SE :?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6910
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod Ren » stř zář 14, 2005 6:39 pm

jj, ja vim, vsak necekam zazraky, ale to co je na tom screenu, je preci jen malo..;-)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » stř zář 14, 2005 6:55 pm

..prva vec co by som skusil je single chip.druha vec,skus prepnut ovladac do dx7 modu (k ovladacu je prilozena taka mala utilitka,vlastne len dva spustacie subory,pomocou kt sa to robi,treba aj restart).tretia vec,vyskusal by som "standard" ovladac,tj amigamerlin 3.0 (niektore hry maju so SFFT problemy,napr final fantasy 7 kt s am 3.0 bezi bez problemov)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » stř zář 14, 2005 7:02 pm

Vyzkousim..Diky, dam vedet, jak to dopadne..
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » stř zář 14, 2005 7:32 pm

Je to prostě Unreal2 engine nebo také warefare. Použitej u UT2k3 i UT2k4.
A s C3 patchem je na vyžší úrovni jak UT2004. Tohle nepomohlo?
Obrázek
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod ps47 » stř zář 14, 2005 7:42 pm

compressed lightmaps by som nechal na true.false je dost hnus :puke:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » čtv zář 15, 2005 1:34 am

Hmmmm...Takze asi tak. Nastavil jsem single chip (FSAA - single chip uplne vypne druhe jadro na karte?), vsechno jelo OK, vratil jsem na fastest, nekde neco zapadlo do sebe ;-) a od te doby jede vsechno v poradku. Pri te prilezitosti se musim podelit o hlasku, kterou me hra bavi pri spusteni. Zapomel jsem totiz zminit, ze ta V5 je PCI:

Obrázek

A ted jak to chodi. Nasleduje screen s lowest detaily v 1024x768 (a nechtejte vedet, jak to v realu vypada na 22" monitoru :puke: ):

Obrázek

FPS se pohybuje mezi 10-15. Nasleduji dva screeny (kvuli velikosti pouze linky) na highest detaily, 1600x1200+4xFSAA :!:
http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00002.jpg
http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00003.jpg
A podiv se, FPS se stale drzi okolo 10. Myslim, ze tu jeste nekde vyhrabnu nejakou pamet, protoze se zda, ze ta je s procesorem asi hlavni brzdou. Proc ma okolo 90% load. Jeden problem ale zustal, a to je ono "klouzani" textur. Kdyz otacim kamerou, ctverce textury (hlavne) na zemi se pohybuji ruznou rychlosti, vysledkem je, ze se zeme vlni a posouva jakoby trhane, lepe to asi popsat nedokazu.

Ma nekdo po ruce UT2k4? Mozna by stalo za pokus, jak si s nim v silne sestave V5 poradi..
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » čtv zář 15, 2005 9:53 am

..no mohol by som dat v5 mac do mojej xp3000 a skusit UT2004 demo,ale to by som ju musel najprv flashnut na pc a na to sa momentalne necitim.ked som to ale naposledy skusal s voodoo4 4500PCI tak to islo bez problemov (tj ziadne graficke bugy),ale na rozdiel od UT2003 to neslo prilis rychlo (prekvapivo,UT2003 ide celkom svizne,ale 2004 sa suchce nezalezi na tom ake tam clovek da detaily/rozlisenie)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » čtv zář 15, 2005 11:33 am

V Ut2K4 jdou svižně jen jednodužší mapy, nebo mapy z 2K3. Je to stejnej problém jako v Lineage2. Já říkám, že je to malej triangleratte. Protože v Unreal2 enginu je celej level neustále vykreslován, to ve starém UT není. A nezáleží na grafice, nebo ovladačích. Problém myzí se sylnějšim CPU. Ale u Voodoo5 už ne, má prostě malej geometrickej výkon. Naměřil jsem jí v Ut2004 téměř totožný fps v těch náročnejch situacích, jak s XP1700+, tak s 3000+. Takže asi tak. To se přesně projeví, že hra jede skoro stejně blbě, jak v 640x480 low detail, tak 1600x1200. S tím se nedá nic dělat.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod Ren » čtv zář 15, 2005 6:10 pm

njn, odpovida to tomu, co rikas..Holt 5 let stara karta ma i svoje hranice..;-)

ps47: Neboj se toho, na to, aby's pokazil flashovani bys musel mit HODNE smuly, a u grafiky me nenapada nic, co by ji mohlo definitivne odstavit. Jen si schovaj starej BIOS, nikdy nevis, kdy se hodi.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod ps47 » čtv zář 15, 2005 6:19 pm

Ren píše:Holt 5 let stara karta ma i svoje hranice..;-)

..to je to co som tolkokrat opakoval na VF (ked sa niekto pytal preco mu na v3 nebezi HALO),proste je jedna vec ked nejaka hra nebezi pretoze vyzaduje dx8 driver (ten nebol k dipozici hodne dlhu dobu) alebo preto lebo hra ma nejaky hloupy HW TL check,a je druha vec ked ta karta proste fyzicky nestaci..toto bude ten druhy pripad :roll:

ad flashovanie-budem sa musiet proste nastvat a spravit to.karta ma stala slusnu kopku penez a este ani neviem ci funguje :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 8005
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod Ren » čtv zář 15, 2005 6:25 pm

jj, vzdyt jsi bez V5, vlitni na to..:-)

Samozrejme chapu, ze nemuze vsechno chodit na vsem, ale me nalakalo prave to, ze je to UT engine a taky to, ze hra samotna nevypada zas tak, ze by byla obzvlast narocna. Holt, nezda, ale je..:-)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvekod Oblak » čtv zář 15, 2005 11:17 pm

hehe, lineage 2 sice nehraju, ale myslím že to paří Hláďa a možná hony, těžko říct :) jinak máš podobný vkus jako známý, ten taky paří furt jenom za ženský-lučištnice nebo zlodějky :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
 
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Ren » pát zář 16, 2005 1:18 am

:-) Obvykle hraju jiny typ her, tohle je takova vyjimka..:-)
Uživatelský avatar
Ren
VIP
 
Příspěvky: 2745
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Další

Zpět na Tech support for 3DFX Voodoo 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron