voodoo1 a nove procesory..

Vše co se týká Voodoo Graphic, to jest problémy s nimi, identifikace atd..

Moderátoři: no-X, ps47

Odpovědět
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

voodoo1 a nove procesory..

Příspěvek od ps47 »

skusal som moju voodoo1(a-trend VD102P oem) na relativne novej masinke (duron1000,via kt266),nainstaloval som ju bez problemov,ale v hrach mi vobez nezobrazovala 3d (napr.deusex,UT,rtc wolfenstein a ine-hra sa spusti,zvuk slape,hud je vidno (2d),ale inak je cela obrazovka cierna alebo sediva).jedine co slapalo bez problemov bol glquake (minigl,mesafx).su vubec v1 kompatibilne s amd k7 procakmi..?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6911
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

VG + K7

Příspěvek od no-X »

Osobně jsem testoval svojí V1 na AMD Athlon (K7) (Slot) a v rámci možností fungovala pod D3D korektně (DX9.0b, WinME). Typuju to na ovladače.

Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

hm.vic by ma zajimalo opengl a glide.s ovladacmi je problem,existuje len jeden 3rdparty ovladac (oprav ma ak sa mylim).nefungovalo mi to ani s nim,ani s poslednymi originalnymi od 3dfx..d3d sem netestoval,nemal som poruke d3d hru.zvlastne je ze glquake slapal v pohode..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6911
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

VG

Příspěvek od no-X »

Jo, ogl jsem na V1 nerozběhal :-(, to neporadím. D3D - třeba 3D Mark 99, FinalReality...

Uživatelský avatar
sentry
Příspěvky: 43
Registrován: úte kvě 04, 2004 7:45 am
Bydliště: BA, SR

Příspěvek od sentry »

Ja som sa pokusal rozchodit Voodoo 1 pod Win2000 - driver sa podarilo nainstalovat, ale hry (RTCW/QIII) sa mi rozbehnut nepodarilo. Pouzil som
drivery od Icemana a tiez posledne referencne, ale vysledok bol stale rovnaky - teda nic sa nekonalo. Vyskusal som aj MesaFX-y, ale potom
to uz ani neceklo. Vykupitel mi vsak napisal, ze QIII s MesaFXami rozbehol - tak teraz neviem, mozno som pouzil nespravnu verziu. Ak
sa to niekomu podari rozbehnut, ozvite sa.
...čo má menej ako 2 CPU je pre looserov... :D

Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ok,zda sa ze problemy sposobuje directx9..hodil som v1 do win98se/dx8.1 masinky a slapala nadherne (spustil som na nej hitman contracts :twisted: ) ..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.

bYp[NiNR]
Příspěvky: 13
Registrován: stř pro 22, 2004 12:19 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bYp[NiNR] »

Pravě tedko jsem zkoušel svoje V1 (nevim co je zac ma pasivy na chipech) na WinXP. Zkušel jsem jen Q3 a Wizdards Tower. Obě však fungovalo bez problémů:) (kromě pár restartu) V Q3 jsem na testovací sestavě dostal
24 FPS - 640x480, high, lightmap, bilinear
42 FPS - 640x480, high, vertex, bilinear
Drivery od Anthonyho Toste

CPU: AMD Athlon64 3200+ (NewCastle);MB: EPoX 8KDA3J;RAM: 2x256 DDR333;GPU: Radeon 9100 (280/216);

Pokud jsem zapnul lightmapy, tam se mi začly objevovat artefakty, takové barevné tečky na okrajích textur. Ve vertex sem si ničeho takoveho nevšimnul.

Odpovědět