V2 SLI+nforce3=problemy

Vše co se týká Voodoo 2, to jest problémy s nimi, identifikace, SLI , atd..

Moderátoři: ps47, no-X

Příspěvekod bYp[NiNR] » stř led 04, 2006 3:15 am

V2: Diamond Monster 3D II 12MB - koolsmoky driver (Glide3x.dll v.3.3.0 BETA) nebo original Glide3x.dll
CPU: AMD A64@2400MHz, NewCastle
VGA: teď S3 Savage4 32MB (Win driver); normalne R9800XT (Cat 5.13), pujcil jsem kamosovi umrela mu grafika....
MB: EPoX 8KDA3J (nF3 250Gb) sc. 754
RAM: 512 GoodRAM single :wink:
HDD: 120GB Seagate PATA + 250GB Maxtor SATA
OS: WinXP SP2 (pro)

Problemy (S3):
jelikož jsem pujčil grafiku a ta S3 stoji za starou bačkoru taxem nahodil V2 abych mohl zahrat Q3.. nic jineho jsem zatim nezkoušel....
- tearing!!! :) Kdyz FX_GLIDE_SWAPINTERVAL na 0. Vim je to normal ale jakmile dám 2 do par minut hardreset. Kdyz dám 1 tearing zmizí ale burtálně padá FPS (zvlaste 1024) - dela to "pomalou myš" a podobne veci
Swap 0 - min FPS 80-90
Swap 1 - min PFS 30-40
Swap 2 - MAX FPS 35!!!
Je jedno jake pouziju drivery....
- růžové barvy... mam asi nejaky pochybny RAMDAC protože když dam 24bit vystup nezvládá mi 85Hz ani v 800 :(
- :cry: :cry: :cry: NEZOBRAZUJE SE MI ROTUJÍCÍ LOGO 3DFX :cry: :cry: :cry: :cry: zkoušel jsem všechno, mam tady 2 verze 3dfxSPL3x.dll zkoušel jsem je přejmenovavat na 3dfxSPL2x.dll tam a zpatky, povoloval a zakazoval FX_GLIDE_NO_SPLASH a porad nic:(((( :cry: :cry: :cry:
- Nešlo mi pustit SimCity4 porad se chtelo hrat přes V2 až se mi to nakonec nejake povedlo ale sám nevím jak... hlásilo to chybu zhruba "canot initialize AlphaBlendfucntion@16 on 3dfxvgl.dll" mozna ze to byla jina dll ale byla to nejaka z driverů od V2.
bYp[NiNR]
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř pro 22, 2004 12:19 am

Příspěvekod ps47 » stř led 04, 2006 7:09 pm

logo by sa malo zobrazit ked mas 3dfx glide3x a 3dfxSpl3.dll ve windows\system32 adresari (pre istotu by som tam dal aj 3dfxSpl2.dll).co sa tyka tearingu,s tym vela nespravis,ked das SWAPINTERVAL=2,FPS pojdu dole (aj ked tebe isli dole fakt hodne,hmmm :? ).ked ti to casto restartuje komp,skus pouzit original 3dfx memory mapper,ten koolsmokyho muze byt nestabilny.(original 3dfx memory mapper je v poslednom fastvoodoo2 ovladaci pre xp,meno suboru je fxptl.sys,najdi si niekde vo windowse ten od koolsmokyho,zalohuj ho a prepis ho tym originalnym.skus ci ti to pobezi bez memmap errorov.)

pokial ti glide/3dfx opengl mrzne,skus trocha podaktovat FSB.

ked sa nejakej opengl hre nepaci 3dfx opengl ICD treba vyskusat MesaFX ovladac,viz V2 FAQ..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7922
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod no-X » stř led 04, 2006 7:19 pm

Co se týká poklesu FPS, je to v podstatě věc vertikální synchronizace, takže framerate závisí i na refreshi monitoru. Můžeš zkusit trochu zvýšit nebo naopak snížit refresh, možná se ti trošku framerate zlepší.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » stř led 04, 2006 7:34 pm

Se mi ty fps nezdaj.
Jako vim že když se tam dá 0, tak je někdy tearing.
Když se tam dá 1, tak neni, ale v UT se mi v 1024x768 trochu škube obraz a v mohaa je ten lag myši. FPS nepřelejzá refresch co máš do monitoru, ale nic tu nevysvětluje tvůj propad.
Když se dá 2, tak UT jde v pohodě a tearing nikde neni. Ono to fps nesníží, ono mu to vlastně jen stanoví horní limit. Myslim, že u mě jsem viděl asi 48.5fps. Ale minimální fps jsou furt stejný, takže herní výkon to neovlivňuje.
He, jsem si v UT spustil to měřeni fps a po odehranym jednom levelu v 1024x768 max detail jsem měl minimální = 46 fps, průměr= 48fps a max = 48.5 fps. Tak tomu říkám stabylní průběh, tak to má vypadat. :lol:

Zkus ale taky použít jinej driver, ten poslední na win2000 by byl dobrej, pokud ti to nebude házet memmap error, ti to doporučuju, měl jsem s kollsmooky asi nejhorší výsledky. Ale stejně to nevysvětluje ty tvoje obrovský propady.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod no-X » stř led 04, 2006 7:40 pm

Že v-sync nesníží FPS? Zkus si otestovat jakoukoli hru v takovým nastavení, kdy ti bez v-sync nepřeleze třeba 85FPS. Pak povol v-sync, refresh nastav na 85Hz, znovu otestuj a uvidíš ten rozdíl :)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
 
Příspěvky: 6908
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvekod ps47 » stř led 04, 2006 7:58 pm

split,tu tych prispevkov este zopar bude.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7922
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod DOC_ZENITH/XAN » stř led 04, 2006 10:00 pm

no-X píše:Že v-sync nesníží FPS? Zkus si otestovat jakoukoli hru v takovým nastavení, kdy ti bez v-sync nepřeleze třeba 85FPS. Pak povol v-sync, refresh nastav na 85Hz, znovu otestuj a uvidíš ten rozdíl :)

Možná, nevim nevšim sem si, asi ne něak moc výrazně.

A teď něco k začátku:
bYp[NiNR] - koukám, předtim jsem to přehlíd, ale je to problém na Nforce3. Tak tě chci jen podpořit, že na tomhle chipsetu jsem s voodoo2 měl takový problémy, že jsem se vzdal a už ji tam ani nedávám. Jako ve win XP jsem to rozjel jen s k-smooky driverem a jelo to o dost hůř, v SLI asi stejně jak na druhym PC co jsem měl KT133 se single V2. Žádnej z klasickejch driverů se tam nechytal. Memmap err, nebo to zatuhlo při přechodu do 3D. Ve win98 to bylo lepší, ale furt to nemělo na KT133 s XP 2400+ a to na tý NF3 byl winschester OC na 2.5ghz. A co jsem tam strčil soud blastera 4.1 digital ,tak mi to nejde už vůbec a ve winXP se to seká, tak jsem se na to vydělal. (konflikt prostředků, ale naprosto bezdůvodnej, jako tak inteligentní bios, ketrej přiřadí voodoo2 IRQ ačkoliv ho vůbec nemá a tý zvukovce ho odebere jsem ještě neviděl) Jako kdyby ta deska neměla tak dobrej OC potenciál na CPU, tak letěla.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
 
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvekod bYp[NiNR] » čtv led 05, 2006 1:57 am

Díky za odpovědi... dneska jsem si donesl domu zpatky R9800 takže update...
PŘESTATLY FUNGOVAT KOOLSMOKY GLIDE!!! což docela čumím... bud je to tim jak to porad menim anebo tou radeonkou...
Taky jsem zkousel orig. 3Dfx Glide3x.dll pro W2k ale ten jednou crashnul a podruhe se mi po nabehnuti do win uplně rozsypal obraz... nevim no...takže sem tam hodil glide_radeon od no-x, pak NP....
Udělal jsem takove menší testy v Q3 - malé testovací demo z T4ky...
--------------------------------------------------
Kód: Vybrat vše
Karta 1024@75Hz 1024@60Hz  800@85Hz  800@60Hz SWAPINTERVAL
 V2     61FPS     62FPS     97FPS     99FPS         0
 V2     41FPS     45FPS     71FPS     60FPS         1
 V2     37FPS     30FPS    42,5FPS    30FPS         2
R9800   350FPS    350FPS   350FPS     350FPS        -

--------------------------------------------------
Nastaveni bylo geometry HIGH, Vertex osvetleni, Textury 3/4, Trilinear filtering
Ješte jsem zkoušel 1024 s Lightmapami - 28,5FPS (SWAP 1)
A ješte jsem zjistil že když dám textury na 4/4(max) tak se FPS propadne k 14 :roll: Nemohl by nekdo zkusit vykon na svem SLI v tomhle demu a postnout to sem... aspon s/bez V-sync v 1024) prosím:)

Swap 2 vypada jako by FPS max bylo 1/2 Hz, i podle velice stabilnich 30FPS:) pri 60Hz...

TO XAN: Co máš za desku jakeho vyrobce?.... Jinak ta pomala myš je malo FPS dělají to všechny hry Q3 enginem (možna i D3 a Q4)... zapni si FPS a uvidiš...

PS47: stabilita není zase tak špatná... padlo to jen parkrat..... při tom testovani vubec... padalo to s těmi koolsmoky driverami...

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Logo mi furt nejde... nemohl by mi nekdo poskytnout ty správné 3DfxSPLxx.dll?
bYp[NiNR]
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř pro 22, 2004 12:19 am

Příspěvekod ps47 » čtv led 05, 2006 2:14 am

mrknem sa na to.spravne splashe su napr v fastvoodoo2 xp ovladaci..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
 
Příspěvky: 7922
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA

Příspěvekod bYp[NiNR] » čtv led 05, 2006 6:10 pm

Zkoušel jsem ty loga z Fastvoodoo a nejde to.... zobrazi to černou obrazovku... už se stím nekdo setkal?
Chtěl jsem se na ně po dlouhe dobre podívat :cry:
Nevíte nedko jestli by se mi nezobrazily pod Linuxem?
bYp[NiNR]
 
Příspěvky: 13
Registrován: stř pro 22, 2004 12:19 am


Zpět na Tech support for 3DFX Voodoo 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron